رفع تصرف ۲۲۸۰ متر مربع اراضی ملی در روستای باغ بالا قشم



رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک قطعه زمین به مساحت دو هزار و ۲۸۰ متر مربع از اراضی خالصه واقع درخارج از طرح هادی روستای باغ بالا قشم از سوی این یگان رفع تصرف شد.
      
به گزارش صبح ساحل، مصطفی مازندرانی ارزش تقریبی این قطعه زمین رفع تصرف شده را ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: رفع تصرف این اراضی وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شد.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: عملیات رفع تصرف این اراضی در اجرای دستور قضایی و با همکاری مامورین پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی شهرستان قشم بدون هیچگونه تلفات و خسارات جانی و مالی از سوی ماموران این یگان صورت گرفت.
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت‌های قانونی امید مهدوی مجد دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی انتظامی این شهرستان و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها