نماینده هرمزگان در جمع برگزیدگان مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی



آناهیتا محلفی عضو ارشد کانون هرمزگان در جمع برگزیدگان مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی قرار گرفت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، آیین پایانی مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در محل «عمارت‌خانه پدری» استان یزد برگزار و برگزیدگان در سه بخش معرفی شدند.

آیین پایانی مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با حضور مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری، محمد گودرزی‌ دهریزی دبیر بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، عالیه قوامی مدیرکل کانون استان یزد، مسئولان استانی و جمعی از قصه‌گویان در استان یزد برگزار شد.

مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۴ مهر با برگزاری افتتاحیه نمادین به میزبانی کانون استان خراسان رضوی و در شهر توس در بخش‌های «ملی»، «آیینی‌سنتی» و «قصه‌گویی با زبان اشاره» آغاز به کار کرد و به صورت متمرکز تا ۱۵ آبان ادامه داشت. از این میان آناهیتا محلفی عضو ارشد کانون هرمزگان با قصه «تولد یک قلب»  دربخش‌ «ملی» به مرحله کشوری راه یافت.

برگزیدگان مرحله منطقه‌ای به مرحله ملی راه یافتند و برگزیدگان نهایی بخش ملی در مراسم پایانی جشنواره بیست‌وسوم معرفی خواهند شد. مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی همزمان با شب یلدا ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها