معاون اول رئیس جمهور در هرمزگان:

بررسی وضعیت 30 روستا و مسیرهای تردد استان پس از زلزله  



 محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان و هیات همراه شب گذشته تا ظهر امروز  از مناطق زلزله زده روستاها بازدید و به صورت میدانی وضعیت امدادرسانی را بررسی کردند. سپس به همراه شماری از مقامات کشوری و استانی از روستای زلزله زده گیشان در بخش فین بندرعباس بازدید کرد.

وی ضمن بازدید میدانی از این منطقه، نحوه خدمات رسانی به ۳۰خانوار ساکن در این روستای زلزله زده را مورد رصد و پایش قرار داد. مردم این روستا، در حاشیه این بازدید از حضور میدانی استاندار هرمزگان از دقایق اولیه وقوع زلزله و پیگیری برای رفع نیازهای اولیه آن ها قدردانی ویژه کردند. در حاشیه این بازدید هابا بازدید میدانی آخرین وضعیت جاده ها و  مسیر تردد در شمال شهر بندرعباس را مورد بررسی قرار داد. به دلیل ریزش کوه مسیر بندرعباس-حاجی آباد با ترافیک روبروست و توصیه شده است هم استانی های عزیز از تردد غیر ضرور در این مسیر اجتناب کنند.

طبق گزارش های ارایه شده، به روستاهای گیشان غربی،رضوان، فین ، سرزه و سیاهو خسارت وارد شده است.

گفتنی است که خدمات رسانی تیم هلال احمر در منطقه زلزله زده نیز در حال انجام است.  جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و استاندار هرمزگان و با حضور وزرای نیرو و بهداشت، دکتر آرامی نماینده مردم شریف بندرعباس همچنین دیگر مسوولان ارشد کشوری و استانی در حال برگزاری است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها