شهردار بندرعباس:

آمادگی بندرعباس برای حضور سرمايه گذاران نيكاراگوئه



شهردار بندرعباس گفت: جذب سرمايه گذاران و توسعه گردشگری یکی از درآمدهای پایدار بین کشورهاست.

                            

به گزارش صبح ساحل، شهردار بندرعباس گفت: ظرفيت های نوار ساحلی و بنادر تجاری و صيادی بندرعباس اين موقعيت را دارند كه سرمايه گذاران ورود كنند و ما در شهر بندرعباس آمادگی داريم كه از سرمايه گذاران كشور نيكاراگوئه در حوزه های مختلف استقبال كنيم.

شهردار بندرعباس در دیدار و گفتگو با سفير نيكاراگوئه بر انتقال تجربيات و گسترش ارتباطات بين شهر بندر عباس و شهر های كشور نيكاراگوئه تاكيد كرد.

            
مهدی نوبانی گفت : مناسبات بين المللی و انتقال تجارب كشورها و شهرها بسيار حائز اهميت است و در عصر ارتباطات و فن آوری های نوين به ساده ترين شكل ممكن مي شود تعاملات بين شهرها را گسترش داد و از تجربيات و روشهای مديريت شهری استفاده كرد.


شهردار بندرعباس با اشاره و تأكيد بر توسعه گردشگری و صنعت توريسم بيان داشت: گردشگری در جهان امروز يكی از قوی ترين راهكارها برای تبادل فرهنگی و كسب درآمد های پايدار برای كشورهاست و شهرهايی كه در مجاورت دريا هستند بيشترين ظرفيت را برای توسعه گردشگری دارند.

                 
مهدی نوبانی تصريح كرد: وجود دانشگاه های مختلف در استان هرمزگان و شهر بندرعباس اين امكان را ميتواند فراهم كند كه در حوزه های پژوهشی گامهای بلندی را برداريم و ظرفيت های علمی تحقيقاتی و دانشگاها در شهرهای نيكاراگوئه به خوبی می توانند با دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در شهر بندرعباس تعامل داشته باشند و پروژه های مشتركی را به سرانجام برسانند.
اين مقام مسئول رابطه خواهر خواندگی شهرها، استفاده از تجربيات مدرن سازی بنادر صيادی و تجاری، توسعه گردشگری و صنعت توريسم، تبادل فرهنگی و معرفی صنايع دستی و هنرهای بومی و محلی شهر بندرعباس را از مهمترين مباحث مطرح شده در اين بیان کرد و عملياتی شدن گفتمان و مباحث مطرح شده را نشان از عزم راسخ هر دو طرف دانست.

             
سفير نيكاراگوئه اين ديدار و گفتگو را بسيار حائز اهميت دانست و با تشکر و قدردانی از شهردار بندرعباس، گفت: تبادل انديشه و تجربه بين كشورها و شهرها در سطح بين المللی زمينه ساز رشد و شكوفايی ملت‌هاست  و قطعا روابط بين شهرها می‌تواند باعث ايجاد تعاملات دوسويه در زمينه هاي مختلف شود.

   

  

آمادگی بندرعباس برای حضور سرمايه گذاران نيكاراگوئه

آمادگی بندرعباس برای حضور سرمايه گذاران نيكاراگوئه

آمادگی بندرعباس برای حضور سرمايه گذاران نيكاراگوئه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها