سرپرست شهرداری منطقه یک بندرعباس:

طرح لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر محلات منطقه یک اجرا شد



سرپرست شهرداری منطقه یک بندرعباس از اجرای طرح لکه گیری و ترمیم آسفالت خیابان ها و معابر محلات این منطقه با همکاری سازمان عمران و امور زیربنایی شهر بندرعباس خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «جواد چشم براه»، سرپرست شهرداری منطقه یک بندرعباس با اشاره به لزوم تعمیر و نگهداری معابر سطح شهر گفت: در راستای تاکید شهردار بندرعباس مبنی بر ترمیم به موقع آسفالت معابر سطح شهر، عملیات بهسازی و لکه گیری رویه آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته است. وی اضافه کرد: این طرح با هماهنگی و همکاری معاونت عمران و سازمان عمران و امور زیربنایی شهرداری بندرعباس و با هدف ارتقاء سطح کیفی و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه در حال انجام است و عملیات اجرایی آن در فصل زمستان و خصوصاً با توجه به احتمال تخریب آسفالت محلات پس از بارندگی های احتمالی، تداوم خواهد داشت.
چشم براه با اعلام اینکه شهروندان می‌توانند وضعیت معابر و مشکلات موجود را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند، گفت: کیفیت معابر شهری یکی از عوامل بسیار مهم و شاخصی تاثیرگذار در زندگی شهروندان است که توجه به آن در افزایش میزان رضایتمندی عمومی موثر است.
سرپرست شهرداری منطقه یک بندرعباس گفت: در طرح فراگیر محله ای بر مرمت، بهسازی روکش آسفالت و ساماندهی معابر تاکید ویژه ای شده است و انتظار می‌رود اجرای مناسب آن، علاوه بر افزایش رفاه مردم، موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه و کاهش هزینه های ناشی از حمل و نقل درون شهری شود.
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها