مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

زمین لرزه سرزه فین بدون خسارت بود



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: گزارش از بروز خسارت در پی وقوع زمین لرزه چهار ریشتری که بین روستاهای سرزه و آب زمینو بخش فین شهرستان بندرعباس رخ داد گزارش نشده است.

به گزارش صبح ساحل، «مهرداد حسن زاده»،مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: نیروهای ارزیاب جمعیت هلال احمر با توجه به زمین لرزه های ۶ و چهار دهم ریشتر و ۶ و سه دهم ریشتر ۲۳ آبان همچنان در بخش فین حضور دارند. وی اضافه کرد: علاوه بر این نیروها دهیاران و بخشذار فین هم در صورت بروز خسارت اعلام خرابی می‌کند، همچنین نیروهای امدادی و خدماتی در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز در سریع‌ترین زمان خدمت رسانی انجام دهند.

حسن‌زاده افزود: زمین لرزه امشب در ساعت ۲۰ و ۴۴ دقیقه و ۴۴ ثانیه در فاصله ۳۱ کیلومتری شهر فین، ۳۸ کیلومتری شهر قلعه قاضی و ۴۴ کیلومتری شهر تخت و عمق ۱۵ کیلومتری زمین بوقوع پیوست. وی یادآور شد: زمین لرزه ۶.۴ ریشتری حدود ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ بخش فین هرمزگان را به لرزه درآورد، این لرزه پس لرزه‌های متعددی به دنبال داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: شدت این زمین لرزه به حدی بود که در سایر استان‌های همجوار از جمله فارس و کرمان نیز احساس شد و برخی منازل بخش فین بر اثر این زمین لرزه بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شدند.

حسن زاده افزود: فونداسیون ریزی خانه‌های تخریب شده زلزله زدگان روستای گیشان غربی بخش فین شهرستان بندرعباس پایان یافت. مهرداد حسن‌زاده افزود: اسکلت بندی چند خانه هم در این روستا هم انجام شده و پیمانکاران درحال اسکلت بندی منازل سایر زلزله زدگان گیشان غربی فین بندرعباس هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها