دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس:

۵۴۰ ‌خودروی مصادره‌ای در پرونده قاچاق مواد مخدر به فروش رفت



دادستان مرکز استان هرمزگان از فروش ۵۴۰ دستگاه خودروی مصادره‌ای در پرونده قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: ۱۷۰ دستگاه خودرو مصادره شده نیز در نوبت مزایده هستند.

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی قهرمانی»، دادستان مرکز استان هرمزگان در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه برای تسریع در تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف و یا ضبط شده در پرونده‌های مواد مخدر از پارکینگ این وسائل نقلیه در بندرعباس بازدید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در جریان این بازدید افزود: امسال حدود 750 دستگاه فروش داشته‌ایم و هیچ خودروی ورودی قبل از سال 98 در پارکینگ وجود ندارد. وی ادامه داد: همه ورودی‌های مربوط به سال 97 و قبل از آن تعیین تکلیف شده‌اند و به زودی 170 دستگاه خودروی مصادره‌ای را نیز به مزایده می‌گذاریم.

دادستان مرکز استان هرمزگان گفت: در مزایده ماه گذشته با یک برنامه‌ریزی ویژه حدود 540 دستگاه از خودرو‌های ضبط شده در پرونده‌های مواد مخدر به فروش رسیده است.

گفتنی است رئیس قوه قضائیه در دستوری خطاب به دادستان کل کشور برای تسریع در تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف و یا ضبط شده در پرونده‌های مواد مخدر از وی خواسته بود تا از طریق دادستان‌ها از محل نگهداری خودرو‌ها بازدید به عمل آید و ضمن تسریع در تعیین تکلیف نهایی آنها، گزارش اقدامات صورت گرفته نیز ارائه شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها