نرخ کرایه شناورهای مسافری از بندرعباس به قشم و هرمز افزایش یافت



معاون برنامه‌ریزی فرماندار بندرعباس گفت: نرخ کرایه شناورهای مسافری بین بندرعباس و قشم و بندرعباس و هرمز در پی تصمیم ستاد تنظیم بازار افزایش  یافت.

             

یه گزارش صبح ساحل، حسین باباخانی روز شنبه در خصوص افزایش بدون اطلاع رسانی نرخ کرایه شناورهای مسافری بین بندرعباس به قشم و بندرعباس به هرمز افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار بوده و این تصمیم هفته گذشته اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار هرمزگان نرخ کرایه سفر به بندرعباس به قشم برای گردشگران ۶۰۰ هزار ریال و برای قشموندان ۴۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی اضافه کرد: همچنین نرخ کرایه سفر بین بندرعباس و جزیره هرمز هم برای ساکنان ۱۵۰ هزار ریال و برای گردشگران ۶۰۰ هزار ریال تعیین شد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار بندرعباس گفت: شناورداران فعال در مسیر بین بندرعباس و جزایر قشم و هرمز از چهار ماه قبل پیگیر افزایش نرخ کرایه بودند که هفته گذشته این افزایش به تصویب ستاد تنظیم بازار هرمزگان رسید.

وی اشاره کرد: کرایه شناورهای مسافری در گذشته بین بندرعباس و قشم برای قشموندان ۲۵۰ هزار ریال و برای سایر گروه‌ها ۳۵۰ هزار ریال بود و کرایه این شناورهای در مسیر بندرعباس و هرمز در گذشته برای ساکنان جزیره ۱۰۰ هزار ریال و برای سایر گروه‌ها ۳۵۰ هزار ریال بود.

     

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها