آگهی انتخابات اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری هرمزگان پروانه وکالت آنان برای اشتغال



از وکلای محترمی که پروانه وکالت آنان برای اشتغال به وکالت در استان هرمزگان صادر و تمدید گردیده است، دعوت می‏شود به منظور انتخاب اعضای هیأت مدیره روز پنجشنبه 23/10/1400 از ساعت 9 الی 16 در محل هتل هما واقع در بندرعباس- بلوار پاسداران- خیابان معراج- سالن اجتماعات حضور به هم رسانند.
شرایط عمومی انتخابات:
1- اخذ رأی، جمعی و مخفی انجام می‏گیرد و رأی دهنده باید رأی خود را روی اوراقی که به مهر هیأت نظارت رسیده است، بنویسد.
2- رأی دهنده پس از ارائه پروانه وکالت، رأی خود را به صندوق آرا می‏اندازد و در لیست اسامی واجدین شرایط انتخاب کنندگان، مقابل نام خود را امضا می‏نماید و روی پروانه، مهر انتخابات زده خواهد شد. 
3- حق رأی کسانی که تا پایان جلسه برای رأی دادن حاضر نشوند، ساقط خواهد شد.
4- آرایی که دارای نشان یا امضاء باشد، باطل است و اسامی مکرر حساب نمی‏شوند و اسامی زائد بر عده که باید انتخاب شوند، قرائت نخواهد شد.
5- از واجدین شرایط انتخاب شدن، کسانی که دارای آرای بیشتر هستند، عضو اصلی و کسانی که بعد از اعضای اصلی بیش از سایرین دارای رأی باشند، عضو علی البدل هستند.
6- اگر روز اخذ رأی تعطیل گردید، روز پس از آن بدون نیاز به دعوت مجدد، در همان مکان و زمان معین، اخذ رأی به عمل خواهد آمد.
7- در زمان و مکان اخذ رأی، هر گونه تبلیغ مبنی بر موافقت یا مخالفت داوطلبان عضویت هیأت مدیره، به کلی ممنوع می باشد.
8- پس از انقضای مدت رأی‏گیری، اگر وقت کافی باشد و در غیر اینصورت، هیأت نظارت صندوق را لاک و مهر و روز بعد، شروع به استخراج می‏نماید و به هر ورقه که قرائت شود، مهر «قرائت شد» زده و ضبط خواهد شد.
9- اسامی واجدین شرایط عضویت هیأت مدیره را که دادگاه عالی انتظامی قضات، صلاحیت آنان را تأیید و اعلام کرده است، در محل اخذ رأی، آگهی خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها