41فوتی جدید کرونا در ایران/ مجموع دزهای واکسن تزریق شده به ۱۱۲ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۹۲۷ مورد رسید



وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبود یافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

به گزارش صبح ساحل، وزارت بهداشت در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ شنبه ۲۷ آذرماه _ اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور یک هزار و ۳۶۱ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به شش میلیون و ۱۶۹ هزار و ۱۱ نفر رسیده است. ‬ از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون پنج میلیون و ۹۹۹ هزار و ۸۶۰ نفر بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۳۱ هزار و ۳۳ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند. از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۲۴۳ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و دو هزار و ۹۰۹ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

همچنین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور، گفت: بر اساس آخرین آمار تا امروز _ شنبه ۲۷ آذرماه _ مجموعاً ۵۹ میلیون و ۶۲ هزار و ۲۵۶ نفر دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. تا امروز ۵۰ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۶۳۴ نفر دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند. همچنین سه میلیون و ۵۶۷ هزار و ۳۷ نفر دز سوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

با احتساب این تعداد مجموع دزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۱۱۲ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۹۲۷ مورد رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها