دو بیمارستان تخصصی سیار در قشم راه‌اندازی شد



دو بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی فرماندهی بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با ظرفیت ۲۲۴ تخت بستری در مناطق کم برخوردار جزیره قشم برپا شده است.

              

به گزارش صبح ساحل، معاون بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: بیمارستان سیار فوق تخصصی ۱۲۸ تخت خوابی حضرت امام حسین (ع) در روستای جیجیان و بیمارستان سیار ۹۶ تخت خوابی سپهبد شهید قاسم سلیمانی در روستای گوری جزیره قشم برپا شده است.
سردار احمد اخوان مهدوی گفت: در این دو بیمارستان بخش‌های بستری، اورژانس، MRI و CT scan، رادیولوژی و آزمایشگاه، درمانگاه‌های تخصصی شامل زنان، اطفال، ارولوژی، ارتوپدی، داخلی، چشم پزشکی، دندانپزشکی و روانشناسی به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

معاون بهداری نیروی زمینی سپاه افزود: همه خدمات بخش‌های مختلف از جمله خدمات دارویی بیمارستان‌های سیار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در شهرستان قشم، کاملاً رایگان است.
سردار احمد اخوان مهدوی گفت: حضور پزشکان متخصص و همچنین لوازم، دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی به روز در این دو بیمارستان سبب شده تا ارائه خدمات به بهترین شیوه انجام پذیرد.
به گفته سردار اخوان مهدوی بیمارانی که به طول درمان نیاز دارند و مشکل شان حاد است، در بیمارستان‌های نیروی زمینی سپاه یا سایر بیمارستان‌ها بستری و به صورت رایگان، مداوا می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ هزار مراجعه در این دو بیمارستان ثبت شده، افزود: کارکنان این بیمارستان‌ها از ۲۵ آذرماه خدمات رسانی رایگان و تخصصی را به مردم عزیز این مناطق آغاز کرده اند و این خدمات تا یکم دی ماه ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها