حذف محدودیت پذیرش آموزش گواهینامه موتورسیکلت در کیش



رییس پلیس راهور کیش گفت: در راستای توسعه طرح ساماندهی موتورسیکلت های شارژی محدودیت پذیرش آموزش و ارایه گواهینامه این وسیله نقلیه در کیش برداشته شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سرهنگ مهدی توانگر اظهار کرد: پیش از این آموزشگاه راهنمایی و رانندگی جزیره در هر هفته ۲ متقاضی رل پذیرش می کرد که به منظور سهولت در طرح ساماندهی و قانونمند کردن تردد با این وسیله محدودیت پذیرش برداشته شده است.
وی یادآور شد: هم اکنون در این جزیره روند پلاک گذاری موتورسیکلت های شارژی در حال انجام است و توصیه می شود صاحبان موتورسیکلت ها هر چه زودتر نسبت به پلاک گذاری وسیله خود اقدام کنند.
کیش - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کیش گفت: این پلیس در راستای ساماندهی موتورسیکلت های شارژی جزیره تسهیلات ویژه ای برای متقاضیان گواهینامه رانندگی این وسیله نقلیه اعطا می کند.

توانگر گفت: هم اکنون در این جزیره حدود هشت هزار دستگاه موتورسیکلت شارژی وجود دارد که سه هزار دستگاه آن از داخل کشور و پنج هزار مورد نیز از خارج از کشور به این جزیره وارد شده که تمام این دستگاه ها در یک بازه زمانی باید احراز هویت،  ساماندهی و پلاک گذاری شود.
طبق اعلام پلیس راهور موتورسیکلت ها در ۴۰ درصد تصادفات جزیره کیش نقش دارند و در ۲۰ درصد تصادف ها نیز از سوی این پلیس مقصر شناخته شده است که انتظار می رود با طرح ساماندهی و قانونمند شدن تردد ها این نقش کاهش داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها