راه اندازی حمل ونقل هوایی کالا در هرمزگان



سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از پیگیری راه‌اندازی حمل و نقل هوایی کالا در استان، با هدف تسهیل و توسعه صادرات محصولات تولیدی هرمزگان خبر داد.

      

به گزارش صبح ساحل، علی فیروزی سه شنبه شب در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان هرمزگان اظهار داشت: سیاستگذاری مناسب برای توسعه صادرات در هرمزگان، نیازمند داشتن اطلاعات دقیق از صادرات محصولات تولیدی استان است و از همین رو ثبت دقیق اطلاعات محصولات صادراتی هرمزگان، بسیار مورد تاکید می باشد.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های مسوول در این زمینه باید میزان دقیق صادرات و مقاصد صادراتی کالاهای تولیدی که مبدا آنها استان هرمزگان است را ثبت و ارائه کنند تا سیاستگذاری مناسب در زمینه توسعه صادرات در هرمزگان انجام شود.

فیروزی با تاکید بر تسهیل شرایط برای توسعه صادرات غیرنفتی هرمزگان، ابراز داشت: رشد صادرات کالا در استان با اتخاذ راهکارهای مناسب در راستای شتاب بخشی به روند صادرات و رفع موانع کار صادرکنندگان امری بسیار مهم بوده و دستگاه های اجرایی باید همچنان باتوجه به اهمیت صادرات، شرایط را برای فعالیت آن‌ها تسهیل کنند.

هدف گذاری صادرات کالای غیرنفتی سالجاری بخش های مختلف اقتصادی هرمزگان ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون دلار بوده که در هفت‌ماهه امسال ارزش دلاری این کالاها در همسنجی با پارسال ۳۲۹ درصد افزایش داشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها