سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان:

طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستاها کلید خورد/ روستاهای قلات بالا، بنوبند، بنوبند پاسنگ و سرخون از توابع بندرعباس به عنوان چهار روستای پایلوت انتخاب شدند



طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستاهای هرمزگان با همکاری و هماهنگی انجمن مددکاری استان، در گام نخست به صورت نمونه در چهار روستا کلید خورد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، در گام نخست روستاهای قلات بالا، بنوبند، بنوبند پاسنگ و سرخون از توابع شهرستان بندرعباس به عنوان چهار روستای پایلوت در طرح کاهش آسیب های اجتماعی روستایی در هرمزگان انتخاب شده اند.

«نرگس غلام پور»، سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان در نشست هماهنگی اجرای این برنامه ، گفت: این طرح با همکاری و هماهنگی انجمن مددکاری استان اجرا می شود که امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر با هم افزایی بین دستگاهی وارد مرحله نهایی اجرا شویم. غلام پور افزود: برگزاری دوره های آموزشی طبق نیازسنجی صورت گرفته و راه اندازی مشاوره های مددکاری اختصاصی از جمله برنامه های این طرح می باشد. وی ادامه داد: همکاری سازمان های مردم نهاد، خیرین و گروه‌های جهادی می‌تواند در پوشش وسیع تر این طرح بسیار موثر باشد که برنامه ریزی لازم در این راستا صورت می پذیرد.

غلام پور اضافه کرد: ۴۵.۲ درصـد جمعیت هرمزگان در حوزه روستایی سـاکن است که این جمعیت نیاز به توجه و رسیدگی بیشتر و همه جانبه دارد که تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از ضروری ترین آن‌ها است.

سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان با تاکید بر تلاش همه دستگاه ها در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق روستایی، گفت: آسیب‌های اجتماعی مختص به شهرها نیستند و اگر توجه لازم و کافی نداشته باشیم در روستاها نیز شاهد شیوع بیشتر آسیب ها خواهیم‌ بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها