وزیر نیرو از سد استقلال و پل بسیج میناب بازدید کرد


نویسنده: سامیه طهورنیان

علی اکبر محرابیان در سفر خود به هرمزگان برای بررسی آخرین وضعیت منطقه سیل زده عازم میناب شد و در ابتدای ورود خود از سد استقلال میناب بازدید کرد.

         

به گزارش صبح ساحل، در جریان این بازدید علاوه بر ارزیابی ورود آب به سد استقلال میناب، مشکلات این سد نیز مطرح شد. 

سپس وزیر نیرو به همراه معاون خود و استاندار هرمزگان از آخرین وضعیت پل بسیج میناب و روند بازسازی آن بازدید کرد.
در حاشیه این بازدید، وزیر نیرو با مردم و «فرشاد آدینه پور»، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان و مسئولین دیگر در خصوص مشکلاتی که ساخت پل پیش رو دارد به گفتگو پرداخت.
گفتنی است که آیت‌الله سید ابراهیم رییسی با پیگیری وضعیت سیل‌زدگان استان‌های جنوبی، وزیر نیرو،علی اکبر محرابیان را مامور کرده تا به نمایندگی از رییس‌جمهور راهی مناطق سیل‌زده جنوب کشور شود، تا از این طریق در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان، آخرین اقدامات و تدابیر انجام شده برای رسیدگی به وضع سیل‌زدگان را جویا شد.
 اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین بر امدادرسانی سریع به سیل‌زدگان و انجام اقدامات جهادی با همکاری گروه‌های مختلف برای رفع آبگرفتگی و لایروبی معابر و منازل مسکونی و تامین اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان تاکید کرد.
در این تماس‌ها مقرر شد استانداران خسارات وارده به مناطق مسکونی و باغات را برآورد کنند تا در جلسه آینده هیات دولت در خصوص نحوه جبران خسارت تصمیم‌گیری شود.
    
محرابیان در شهرک المهدی میناب نیز حضور پیدا کرد. شهرک المهدی یکی از مناطقی است که طی بارندگی اخیر خسارت‌های زیادی دیده است.
  
وزیر نیرو از سد و پل بسیج میناب بازدید کرد
وزیر نیرو از سد و پل بسیج میناب بازدید کرد
وزیر نیرو از سد و پل بسیج میناب بازدید کرد
وزیر نیرو از سد و پل بسیج میناب بازدید کرد
وزیر نیرو از سد و پل بسیج میناب بازدید کرد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها