مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان خبر دا‌د:

خسارت  ۵۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های اخیر به جاده‌های استان



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان با اعلام اینکه کلیه راههای اصلی و فرعی سطح استان که در اثر بارش‌های اخیر مسدود شده بودند، در حال حاضر بازگشایی شده اند گفت: خسارات وارده به راه‌ها و ابنیه فنی سطح استان قریب به پنج هزار و پانصد میلیارد ریال ارزیابی شده است.
به گزارش صبح ساحل، «یوسف عابدینی»، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: طبق برآورد اولیه، خسارات وارده به راه‌ها و ابنیه فنی استان هرمزگان قریب به پنج هزار و پانصد میلیارد ریال است.
این مقام مسئول با اعلام اینکه راه‌های اصلی و فرعی و بخش عمده ای از راههای روستایی تاکنون بازگشایی شده است یادآور شد: اکیپ‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با ۲۸۰ نیروی راهدار و ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری از همان ابتدای شروع بارندگی در راه‌ها و در نقاط مستعد آبگرفتگی و ریزش کوه در آماده باش کامل هستند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در ادامه افزود: تمامی راه‌های اصلی و فرعی که در اثر بارش های اخیر مسدود شده بودند با تلاش اکیپ‌های راهداری بازگشایی شده اند و در خصوص بازگشایی راه‌های روستایی نیز اقدامات لازم صورت گرفته است تا ضمن هماهنگی کامل با فرمانداران محترم با توان تجهیزات راهداری و امکانات پیمانکاران منطقه، کار بازگشایی محورها سرعت یابد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها