دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور مطرح کرد؛

حل معضل اشتغال هرمزگان با تمرکز بر بانکرینگ



دبیرکل جامعه اسلامی کارگران اشتغال دریا محور را در کشور و همچنین هرمزگان بسیار ضعیف توصیف کرد و گفت: بانکرینگ باید موردتوجه قرار گیرد چراکه درآمد بسیاری برای هرمزگان در پی خواهد داشت و این مسئله می‌تواند 300 هزار نفر اشتغال ایجاد کند.
به گزارش صبح ساحل، «احمد کرمی» دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور در دیدار با «حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده»، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان این تشکل صنفی را اصلی‌ترین حزب کارگری اصول‌گرایی کشور خواند و افزود: امروز تمرکز ما بر مباحث فرهنگی جامعه کارگری است و در این مسیر تبیین مسائل فرهنگی موردنظر مقام معظم رهبری را به جدیت پیگیری می‌کنیم. وی امنیت شغلی کارگران را خط قرمز این تشکل عنوان کرد و اظهار داشت: روستانشینان روستاها را ترک کرده‌اند و به دلیل نبود شغل مناسب به شهرها سرازیر شده‌اند و همین مسئله آسیب‌زا شده است و این یعنی جمعیتی میلیونی از تولیدکننده به مصرف‌کننده تبدیل شده‌ اند.
کرمی با بیان این‌که کمبود آب قسمت کوچکی از این مسئله مهاجرت از روستا به شهر است و 80 درصد آن ریشه در حمایت نشدن جامعه کارگری روستاها دارد، اضافه کرد: نبود آینده فصل مشترک دلیل مهاجرت اکثر جوانان روستایی است. دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور ادامه داد: امروزه میلیونها کارگر سرگردان در کشور داریم که محل کار ثابتی ندارند یا در مشاغل کاذب در حال فعالیت هستند
کرمی فرهنگ‌سازی برای اقامه‌ی نماز اول وقت در جامعه کارگری را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: نباید به‌راحتی از کنار مسائل فرهنگی و اعتقادی گذشت و این مباحث برای ما در اولویت قرار دارد. دبیرکل جامعه اسلامی کارگران در پایان اشتغال دریا محور را در کشور و همچنین هرمزگان بسیار ضعیف توصیف کرد و گفت: بانکرینگ باید موردتوجه قرار گیرد چراکه درآمد بسیاری برای هرمزگان در پی خواهد داشت و این مسئله می‌تواند 300 هزار نفر اشتغال ایجاد کند و مسئله فقط سوخت‌رسانی نیست بلکه تمام اقلام موردنیاز کشتی و خدمه کشتی را شامل می‌شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها