طلافروش براثر شلیک سارقان مصدوم شد

سرقت مسلحانه از طلافروشی هشتبندی




3 مرد نقاب‌دار مسلح پس از حمله به  تنها طلافروشی  در حوالی  بازارچه هشت بندی میناب اقدام به سرقت حدود 3 کیلوگرم  طلا کردند. آن‌ها پس از دستبرد، بلافاصله با یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 از محل گریختند. در این رابطه صاحب طلافروشی از ناحیه دست چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفت و یک مرد میان‌سال  نیز با قنداق اسلحه سارقان زخمی شد.

   
یکی از همسایگان مغازه طلافروشی که پس از شنیدن صدای تیر ،خود را به مغازه رساند گفت: حوالی ساعت 18 یکشنبه گذشته  من در مغازه‌ (لوازم کشاورزی) بودم که صدای شلیک تیر را شنیدم بلافاصله به بیرون آمدم متوجه شدم شیشه‌های طلافروشی شکسته شده است.متین حقیقی بابیان اینکه صاحب مغازه به همراه یکی از مشتریان مجروح شده بودند ادامه داد: درب طلافروشی بسته بود و صاحب مغازه موردنظر  با دیدن دو خانم  که قصد ورود به طلافروشی را داشتند قفل ریموت را زد درب باز شد و آن‌ها داخل مغازه شدند هنوز درب بسته نشده بود که 3 مرد نقاب‌دار بالباس محلی وارد آنجا شدند. این مرد جوان یادآور شد:  این افراد با صدای بلند و خشن از صاحب مغازه می‌خواستند که طلاها را به آن‌ها بدهد اما وقتی مقاومت او را دیدند به سمت او شلیک کردند و تیر به  دست وی برخورد کرد. حقیقی افزود: در همین حین یکی از مشتریان که خواست جلوی آن‌ها را بگیرد با قنداق تفنگ آن‌ها روبرو و با ضربه تفنگ بر سرش مجروح شد.وی با اشاره به اینکه ورود سارقان تا متواری شدن آن‌ها کمتر از 5 دقیقه  به طول انجامید گفت:آن‌ها بلافاصله پس از شکستن شیشه‌ها و سرقت از مغازه خارج شدند و به پشت مغازه  در خیابان فرعی رفتند که خودرو 405 در آنجا متوقف بود.حقیقی  این را هم گفت که مصدوم تیرخورده با خودروی شخصی به مرکز بستر درمان هشت بندی  و سپس به بیمارستان میناب و از آنجا به بیمارستان بندرعباس  انتقال داده شد.
     
 افزایش  سرقت در هشت بندی
رئیس شورای اسلامی شورای شهر هشت بندی با اشاره به جزییات این حادثه  گفت: افزایش  سرقت در هشت بندی باعث ایجاد نگرانی‌هایی  روزافزونی در بین اهالی  شده است و دستگاه‌های مربوطه  تأمین امنیت در این زمینه باید پاسخگو باشند. حجت‌الاسلام محمد پورمحمدی کلانتری در شهر هشت بندی را  یکی از مطالبات قدیمی  مردم  برای تأمین امنیت  ذکر کرد و ادامه داد: شهر هشت بندی به دلیل خلاهای  امنیتی  و نبود کلانتری به حال خود رها شده است و ملزم یاری شورای تامین با اتخاد تدابیر فوری با به کارگیری طرفیت سپاه و بسیج نیروی، انتطامی را در تامین امنیت جان و مال مردم است. وی  از استقرار کلانتری در شهر هشت بندی به صورت مکرر از مبادی ذیربط پیگیری شده است که تاکنون بی نتیجه بوده است.رئیس شورای اسلامی شهر هشت بندی گفت: سارقان به قابل های فیبر نوری مخابرات رحم نکرده اند و صبح دیروز در پی سرقت کابل های شرکت مخابرات شبکه های تلفن و اینترنت از دسترس خارج شد که باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای مردم به ویژه کسبه شد.

 

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها