فوتبال ساحلی کارکنان شرکت فولاد هرمزگان

۱۶ تیم برای قهرمانی به میدان رفتند 



مسابقات فوتبال ساحلی کارکنان شرکت فولاد هرمزگان آغاز شد.
 
به گزارش صبح ساحل، به مناسبت دهمین سالروز تأسیس شرکت فولاد هرمزگان، یک دوره مسابقه فوتبال ساحلی کارکنان این شرکت در زمین ساحلی بندر شهید حقانی بندرعباس آغاز شد. 
در این رقابت ها در گروه اول تیم های پشتیبانی، بازرگانی ، فولاد سازی آردین، اجرای پروژه ها،  در گروه دوم تیم های بازرسی فنی،  خدمات، RO2 و انرژی یک، در گروه سوم تیم های انرژی تعمیرات، ریخته گری، منابع انسانی و حراست و در گروه چهارم تیم های ارسال محصول ، انبار فولادسازی، آتش نشانی و انرژی ۲ حضور دارند. 
در دیدارهای روز نخست این رقابت ها پشتيبانى  شش بر سه اجراى پروژها  را شکست داد. انرژى الف دو بر یک به تیم  بازرسى فنى باخت. آتش نشانى با ۹‌ گل تیم ارسال محصول را از پیش رو برداشت.‌ حراست پنج بر یک مقابل تیم  تعميرات شيفت انرژى  به برتری دست یافت.
بازرگانى سه بر صفر برابر تیم  فولاد سازى شکست خورد. 
تیم خدمات در یک بازی برتر یازده بر صفر تیم RR2 را برد. منابع انسانى هشت بر دو مقابل تیم ريخته گرى به پیروزی رسید. انرژى(٢)  دو بریک بازی را به تیم انبار فولاد سازى واگذار کرد. 
در ادامه این مسابقات امروز جمعه اول بهمن ماه ارسال محصول با انبار فولادسازی،  انرژی تعمیرات با ریخته گری،  بازرسی فنی با خدمات، پشتیبانی با بازرگانی، انرژی ۲ با آتش نشانی، منابع انسانی با حراست، Ro۲ با انرژی یک و فولادسازی با اجرای پروژه ها باهم رقابت می کنند. 
بازی فینال این مسابقات روز جمعه هشتم بهمن ماه ، ساعت ۱۲ در زمین ساحلی بندر شهید حقانی بندرعباس برگزار خواهد شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها