ليگ برترفوتبال امیدهای باشگاه های کشور

تیپ تکاوران بازی جنجالی را با پیروزی به پایان برد



در هفته سیزدهم ليگ برتر فوتبال امیدهای كشور تیم تیپ تکاوران بندرعباس در بازی جنجالی با یک گل تیم نفت اهواز را در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس شكست داد.

           

به گزارش صبح ساحل، درنیمه نخست دوتیم سعی کردند یکدیگر را بیشتر محک بزنند و  توپ بیشتر دقایق درمیانه میدان در جریان بود. بازی فیزیکی دو تیم به دنبال آن برخورد بازیکنان بود که از روند یک بازی خوب جلوگیری می کرد. تیم میزبان تلاش بیشتری برای رسیدن به گل داشت و به دلیل میزبان بودن سعی بیشتری برای ایجاد موقعیت داشتند که دفاع حریف اجازه خلق موقعیت را به بازیکنان میزبان نمی دادند تا این که نیمه نخست بدون باز شدن دروازه ها دو تیم به پایان رسید.
درنیمه دوم شاگردان شاگردان حسینی ارشد درتیم تیپ تکاوران برای باز کردن دروازه حریف برتلاش خود افزودند و موقعیت هایی نصف ونیمه ای به دست آوردند که چندان خطری برای تیم نفت  نداشت. تیم نفت در دقیقه ۸۰  نسبت به قضاوت داور بازی از ادامه بازی دست کشید. که پس از صحبت های نماینده فدراسیون و ۱۰ دقیقه تاخیر دربازی دو باره به ادامه بازی برگشت.
دروقت های تلف شده و در دقیقه  ۵+۹۰ در یکی از حمله های تیم تیپ تکاوران علیرضا سالاری قفل دروازه مهمان را باز کرد. بازیکنان تیپ تکاوران بعد از این گل با دفاع جانانه توانستند از گل های زده خود به خوبی حفاظت کنند و سه امتیاز این دیدار را به ذخیره های خود واریز کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها