سرپرست فرمانداری شهرستان جاسک:

درصورت مشاهده تخلفات کرونایی با واحد صنفی برخورد قانونی می‌شود



جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان جاسک با ریاست «علی مهرانی»، سرپرست فرمانداری شهرستان جاسک برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، «علی مهرانی»، سرپرست فرمانداری شهرستان جاسک گفت: با توجه به افزایش موارد مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان و وضعیت قرمز مدارس مقطع ابتدایی به‌مدت دو هفته تعطیل و تدریس به‌صورت مجازی دنبال شود ودرصورت وجود علائم بیماری در مدارس متوسطه به‌مدت ۵ روز تعطیل و افراد مشکوک و دارای علائم تا بهبود کامل در قرنطینه خانگی قرار گیرند و از ورود معلمین و دانش آموزانی که واکسن دوز دوم و سوم را دریافت نکرده‌اند، برابر قانون رفتار شود.

وی افزود: با اصناف و کسبه شهرستان که پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند برابر تصمیم ستاد مدیریت کرونا دو هفته تعطیل می‌شوند. اکیپ مشترک صمت،بهداشت،اماکن،تعزیرات، نظارت مستمر بر بازار داشته باشند و با صنوفی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، برابر قانون برخورد شود. همچنین  روستائیان گرامی از برگزاری هر گونه مراسم جشن و عزا، خوداری نمایند در صورت عدم رعایت برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و تا اطلاع ثانوی از برگزاری هر گونه مسابقه ورزشی در شهرستان  خودداری شود.

 

مهرانی در پایان از مردم خواست رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مانند زدن ماسک , شستن مرتب دست‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی، دوری از تجمعات، عدم برگزاری مراسمات جشن و عزا و تزریق دوزهای واکسن کرونا در اولویت کار خود قرار دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها