افتتاح پنج پروژه شیلاتی در هرمزگان



مدیر کل شیلات هرمزگان از افتتاح و بهره برداری پنج پروژه شیلاتی به مناسبت دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان خبر داد.

       

به گزارش صبح ساحل، عبدالرسول دریایی برگزاری یادواره ها و برنامه های دهه مبارک فجر را باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: این ایام برای ملت ایران همواره پر خیر و برکت بوده و تقدیم این ۵ پروژه شیلاتی نشان از اهمیت این مهم دارد.

وی تصریح کرد: از این میزان دو پروژه در شهرستان سیریک، یک پروژه در شهرستان جاسک،یک پروژه در شهرستان بندرعباس و یک پروژه شیلاتی دیگر نیز در شهرستان قشم به بهره برداری می رسد که مجموعا برای ۳۶۹ نفر در سطح استان اشتغال ایجاد می کند.

مدیر کل شیلات هرمزگان افتتاح مرکز تکثیر میگو واقع در شهرستان سیرک با ۱۵ نفر اشتغال زایی و با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده ،افتتاح مرکز تکثیر میگو در شهرستان جاسک با ۱۵ نفر اشتغال زایی و با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده ، افتتاج پروژه پرورش ماهی در قفس با ۸ نفر اشتغال زایی و با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده در شهرستان سیریک، افتتاج پروژه مرکز تکثیر و پرورش ماهیان زینتی با ۴ نفر اشتغال زایی و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه انجام شده و افتتاح فاز اول بندرصیادی رمچاه با ۳۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده را مشروح پروژه های افتتاحی شیلات هرمزگان در دهه فجر سال ۱۴۰۰ خواند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها