دبیر هیات فوتبال هرمزگان خبر داد

امتیاز لیگ برتری سیبه کوخرد تعلیق شد



دبیر هیات فوتبال هرمزگان از برگزار نشدن هیچ بازی رسمی در کوخرد بستک خبر داد. 
به گزارش صبح ساحل، اصغر معماری دبیر هیات فوتبال هرمزگان در باره اتفاقات ناخوشایند بازی تیم های سیبه کوخرد و جبل برشهرو از سری رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال هرمزگان گفت: متاسفانه در پایان بازی تیم های سیبه کوخرد و جبل بر شهرو سرپرست و تعدادی از هوادران و بازیکنان تیم سیبه کوخرد به داخل زمین ریختند و به داور بازی حمله ور شدند.
وی گفت: با وجود این که بنده و رئیس دپارتمان داوری فوتبال از نزدیک شاهد این بازی بودیم و رفته بودیم که جلو اتفاقات پیش پینی نشده را بگیریم این اتفاقات از سوی کادر تیم سیبه کوخرد رخ داد و دل همه ما را به درد آورد.
دبیر هیات فوتبال هرمزگان اظهار داشت: تیم سیبه کوخرد که نتوانست از راه فوتبالی به فینال لیگ برتر برسد تمام  عقده های خود را خواستند سر داور خالی کنند در صورتی که داور در این بازی اشتباهات تاثیر گذار نداشت و حتی اگر داشته باشد بازی ناظر داشت و یقینا با داور برخورد می شود پس کسی حق نداشت در این مورد دخالت کند.
اصغر معماری گفت : پس از این اتفاقات کمیته انضباطی با قاطعیت تمام رای خودش را صادر کرده است و امیدوارم شاهد این اتفاقات نباشیم.
رای کمیته انضباطی این بازی به شرح ذیل می باشد: 
۱- سرپرست تیم سیبه کوخرد دوسال محروم و مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال جریمه نقدی 
۲- مدیر رسانه تیم سیبه کوخرد ، یک سال محروم و مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال جریمه نقدی 
۳- پنج بازیکن تیم سیبه کوخرد هر کدام مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال جریمه نقدی و یک سال محروم از مسابقات 
۴- بازیکن شماره ۵ تیم طوفان کوخرد که ایشان هم در درگیری با داور شرکت کرده است ۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال جریمه و شش ماه محروم از مسابقات 
۵- باشگاه فرهنگی ورزشی سیبه کوخرد به دلیل مسائل امنیتی استادیوم و فحاشی تماشاگران چهار جلسه از میزبانی مسابقات محروم و مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال جریمه نقدی 
۶- سهمیه لیگ برتری تیم سیبه کوخرد تعلیق می گردد.
ضمنا سرمربی تیم ، مدیر عامل تیم و دو نفر از بازیکنان سیبه کوخرد که در حمایت از داور بازی تلاش داشته اند از آن ها تقدیر و تشکر می گردد. 
این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف هیات فوتبال هرمزگان می باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها