برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی غیرنفتی در بندرجاسک



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از برپایی اولین نمایشگاه توانمندی های صادراتی غیرنفتی در بندر جاسک خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت های بالقوه در قلب سواحل مکران عامل مهمی در توسعه اقتصاد دریا محور در بنادر کوچک بشمار می رود.

    

به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا محمدحسینی تختی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی غیرنفتی اظهارداشت: این نمایشگاه با حضور ارگان های دولتی گمرک، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و نیز شرکت های خصوصی کشتیرانی و تخلیه بارگیری فعال در این زمینه برپا شده است.
وی افزود: این نمایشگاه شامل ۱۲ غرفه از تاریخ ۱۷ بهمن لغایت ۲۱ بهمن ماه جاری به مدت ۴ روز در محل اداره بندر و دریانوردی جاسک دایر می باشد.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان اظهار داشت: بخش زیادی از عملیات تخلیه بارگیری در بندر جاسک مربوط به انواع کاشی و سرامیک، میوه های فصل، ترشیجات، انواع رب، آب لیمو، آب معدنی، کتاب و مصنوعات پلاستیکی می باشد که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرارگرفته است.
محمد حسینی گفت: بندر جاسک به لحاظ قرارگیری موقعیت جغرافیایی خاص نسبت به بعد مسافت با کشورهای حوزه خلیج فارس از اهمیت ویژه ای به عنوان پایگاه مهم صادارتی در سواحل مکران برخوردار می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها