همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر کلید خورد؛

بهره برداری از دو طرح پشتیبانی و تجهیزاتی شرکت سینا در بندر شهیدرجایی



با حضور دکتر طراح زادگان مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، «سامانه یکپارچه بارشماری سینا (سیباس) و کفی های دوقلو ویژه حمل کانتینر» در ترمینال کانتینری شماره دو بندر شهید رجایی به بهره برداری رسید.

     
به گزارش روابط عمومی ناحیه جنوب شرق شرکت سینا، مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در آیین بهره برداری از سامانه سیباس گفت:این تجهیزات متعلق به بارشماران محترم هست،تا بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند و از همه همکاران گرامی خواهشمندم،نکاتی را که جهت بهبودی این سامانه به ذهنشان می‌رسد، حتما به مدیران و مسوولین مربوطه اطلاع دهند تا در نسخه های جدید بتوانیم کمکی را در جهت تسهیل فرآیند بارشماری،افزایش دقت و سرعت در کار انجام دهیم.
«طراح زادگان» اشاره کرد،با بهره برداری از این سامانه قادر خواهیم بود، عملیات بارشماری از اسکله، محوطه و درب خروج را با این نرم افزار انجام دهیم.
مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا،با قدردانی از همکاران در شعبه بندر شهید رجایی جهت آماده سازی این سامانه، اظهار داشت،همکاران با دید تحولی و پیشرفت بارشماری کنند و اشکالات موجود را برطرف نمایند.
همچنین همزمان با بهره برداری از سامانه سیباس، آغاز بهره برداری آزمایشی از کفی های دو قلو ویژه حمل کانتینر با هدف ؛کاهش حجم تعمیر و نگهداری به میزان قابل توجه،افزایش ضریب ایمنی به دلیل کاهش تردد،کاهش ترافیک در ترمینال کانتینری،کاهش مصرف سوخت و کمک به محیط زیست،تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری، کاهش اصطکاک و استهلاک،افزایش نرم تخلیه و بارگیری شناورها،کاهش آسیب پذیری به زیر ساخت های ترمینال کانتینری،در دستور کار قرار گرفت.
گفتنی است، درکنار آیین بهره برداری از طرح های پشتیبانی و تجهیزاتی ،دیدار و گفتگو با محمدی کرجی ران مدیرکل بنادر و دریانوری استان هرمزگان،تجلیل از جمعی از بازنشستگان شعبه،حضور در جلسه بررسی و تشریح عملکرد شعبه بندر شهید رجایی در سال جاری و گفتگو با جمعی از پرسنل و رسیدگی به مشکلات کاری آنان از دیگر بخش های سفر یکروزه مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به بندر شهید رجایی بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها