گشت‌های تنظیم بازار در شهرستان میناب فعال شد



رئیس اداره تعزیرات حکومتی میناب گفت: بر اساس اقدام مشترک تنظیم بازار استانداری، و نظارت بر قیمت کالاهای اساسی، گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در میناب فعال شد.

به گزارش صبح ساحل، «اصغر سلمان زاده»، رئیس اداره تعزیرات حکومتی میناب گفت: در راستای طرح تحول اقدام مشترک تنظیم بازار استانداری هرمزگان که بمنظور نظارت برنحوه تهیه وتوزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در بین واحدهای صنفی صورت گرفت ، تعزیرات حکومتی در قالب گشت مشترکی به همراه اتاق اصناف و بازرس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان سیریک از سطح واحدهای صنفی و فروشگاه بزرگ سیریک بازدید به عمل آمد، که ۴ تا از این واحدها شاهد تخلفات عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و تخلفات بهداشتی بودند.

سلمان زاده با بیان اینکه، در واقع حضور در بازار از وظایف ذاتی تعزیرات حکومتی نیست، افزود: اداره تعزیرات حکومتی به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم، همچنین دسترسی آسان به شعب تعزیرات، هر جایی که لازم باشد با همکاری سایر دستگاه های نظارتی مانند شبکه بهداشت و درمان، صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و دیگر دستگاه های مربوطه حضور پیدا خواهد کرد، و با متخلفان برخورد می کنند.

وی با بیان اینکه، در گشت های مشترک ضمن نظارت‌های میدانی با متخلفان برخورد قانونی صورت می گردد، تصریح کرد: تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های نظارتی به منظور حضور محسوس در بازار در قالب گشت مشترک بصورت برنامه ریزی شده و دوره ای بر بازار نظارت های لازم را دارند و در صورت مشاهده تخلف سریعا برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به نحوه ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تمام افراد برای ثبت شکایت در سازمان تعزیرات می توانید از دو طریق اقدام کنند، یکی اینکه با شماره گیری تلفن ۱۳۵ ثبت شکایت کنند، و اینکه افراد می توانند گزارشات خود را در سایت t135.ir که در ادامه به روند شکایت و پیگیری شکایت خواهیم پرداخت.

وی اضافه کرد: افراد می توانند با سامانه پیامای ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ شکایات خود را ثبت کنند.و همچنین برای پیگیری شکایت خود قسمت پیگیری شکوائیه را انتخاب کرده و با ثبت شماره پیگیری خود ادامه کار خود را طبق روال پیگیری کنند.

سلمان زاده با اشاره به اینکه، ما در بررسی و رسیدگی‌ها به نحوی عمل می کنیم که در حق مردم اجحافی صورت نگیرد و از طرفی هم شاهد افزایش قیمت‌ها نباشیم، خاطرنشان کرد: در طول ۱۰ ماه گذشته به بیش از ۳ هزار پرونده تخلفات صنفی از سیریک رسیدگی کرده ایم، که تعدادی مختومه و منتهی به صدور راُی شده است.

منبع: مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها