استاندار هرمزگان بیان داشت:

هرمزگان ظرفیت های بالقوه‌ای برای ایجاد دهکده ساحلی دارد 



معاون وزیر ورزش و جوانان با استاندار هرمزگان دیدار کرد.
 
به گزارش صبح ساحل،  بنیامین شکوه فر معاونت امور حقوقی، مجلس ، هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان به همراه محمودی دستیارویژه و مشاور وزیر، قمری مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت مظفر مهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان ، محمودرضا امیاری، با حضور در دفتر استاندار هرمزگان با  دوستی دیدار و گفت و گو کردند. 
بنیامین شکوه فردر این دیدار اظهار داشت: استان هرمزگان ظرفیت و استعدادهای فراوانی دارد که باید بابهره گیری از ظرفیت ها زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان ورزشکار این استان را فراهم کنیم.
وی افزود: انقلاب اسلامی به چهل و سومین سالگی خود رسیده و باید تمام تلاشمان را در جهت رسیدن به اهداف  انقلاب اسلامی نماییم و بنابه فرموده مقام معظم رهبری باید عدالت اجتماعی را در همه زمینه ها به خصوص برای جوانان و ورزش اجرا نماییم.
معاون وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: از استاندار هرمزگان  درخواست داریم که به ورزش استان  نگاه  ویژه ای داشته باشد و حمایت های لازم را از ورزش در دستور کار خود قراردهد. شکوه فر با بیان این که وزارت ورزش و جوانان  نهاد تعاملی است و ساختارآن همکاری و همگرایی است یادآورشد:  با راه اندازی صندوق مسئولیت های اجتماعی با مدیریت شخص استاندار و یا معاونین نیز می توان برای ورزش استان گامهای موثری را در جهت توسعه برداشت.
معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد:  برای توسعه ورزش همه صنایع می بایست به میدان بیایند تا باعث رشد و توسعه ورزش در کشور باشیم.
شکوه فر اظهار کرد: این استان ظرفیت و پتانسیل خوبی برای ورزش های المپیکی و ساحلی داردو باید از این ظرفیت ها در جهت شکوفایی استعدادهای جوانان این استان بهره ببریم.
دوستی استاندار هرمزگان دراین دیدار اظهارداشت: دو موضوع زیرساخت های ورزشی و توسعه ورزش در استان از اهمیت بالایی برخوردار است. وی بیان کرد: این استان ظرفیت های بالقوه و مهمی برای ایجاد دهکده ساحلی هم در مرکزاستان و هم در شهرستان هایی مانند بندر لنگه ، سیریک، جاسک دارد که می توان از این ظرفیت و پتانسیل ها برای توسعه ورزش های آبی ساحلی وقایقرانی بهره ببریم. دوستی گفت: با هماهنگی و همکاری با وزارت ورزش وجوانان و جمع بندی های نهایی قطعا از این ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این استان استفاده خواهیم نمود . استاندار هرمزگان تصریح نمود: استانداری هرمزگان از همه طرح ها و برنامه ها برای توسعه ورزش استان حمایت خواهد نمود و منابع مالی لازم آن را تامین خواهد کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها