مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس تشریح کرد:

آخرین اقدامات شهرداری منطقه یک در ماه‌های پایانی سال/ مدیریت ویژه‌ای در بارندگی اخیر انجام دادیم



جواد چشم براه، مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس با تشکر ویژه از مجموعه بزرگ شهرداری و همچین شهردار کلان شهر بندرعباس مهدی نوبانی، گفت: مدت سه ماه و نیم که از خدمت من در منطقه یک شهرداری می گذرد، اقدامات بسیاری انجام شده که به طور خلاصه و بخش به بخش آن را ذکر می کنم.
 
به گزارش صبح ساحل، شهردار منطقه یک بندرعباس در ادامه تصریح کرد: در خصوص بارندگی اخیر شهر بندرعباس و با توجه به پیش بینی هواشناسی از شدت بارندگی ها و همینطور هشدارهای این سازمان، ما یک هفته قبل از آغاز بارندگی، تمامی تمهیدات لازم و ضروری از جمله لایروبی خورهای محدوده منطقه یک را آغاز و حتی به سایر ساکنین اطراف خور هم هشدارهای لازم را ارسال کردیم. 
جواد چشم براه افزود: در همین راستا یک سری ماشین آلات وتجهیزات مورد نیاز را برای تسریع فرآیند کار، خریداری کردیم. همکاران مجموعه ما هم به صورت شبانه روزی، وضعیت آماده باش کامل را داشتند و شیفت بندی لازم را برای مدیریت بهتر را انجام دادیم.
وی افزود: پس از شیفت بندی، دستورات ضروری و اجرایی را به همه کارکنان ابلاغ کردیم و‌همین مدیریت ویژه باعث شد، شاهد کمترین حادثه در این دو بارندگی باشیم. 
مدیر شهرداری منطقه یک در خصوص رسیدگی به وضعیت بوستان ها و معابر گفت: در این دو ساله شیوع کرونا، بوستان ها و پارک های سطح شهر بدلیل خاموشی طولانی مدت، دچار آسیب های فراوانی شده بودند که تصمیم به بهسازی  آن ها گرفتیم. 
جواد چشم براه  به اقدامات مجموعه خود در حوزه اصلاح سیستم روشنایی منطقه یک اشاره کرد و گفت: اصلاح  سیستم  روشنایی و بوستان ها و فضای معابر اصلی وفرعی را از همان ابتدا کار آغاز و تاکنون بالغ بر 60 عدد برج نوری بزرگ  را تعمیر کرده ایم.
مدیر شهرداری منطقه یک اضافه کرد: در همین مدت، بیش از 400 پایه چراغ سه متر و نیمی در بوستان ها و معابر و محله های ما تعمیر شده است. هنوز برخی از پارک های ما خاموش است که در 25 روز آینده این روشنایی ها نیز به بهره برداری کامل می رسد. 
چشم براه همچنین گفت: راه اندازی آب نمای پردیس بندرعباس هم در این مدت انجام شده است؛ زیرا این آب نما برای ما و مبلمان شهری بندرعباس، بسیار حائز اهمیت است. در خصوص روشنایی و نورپردازی پل رسالت هم، تصمیم گرفتیم که تمام پروژه را  با نیروهای خود شهرداری،  بهسازی کنیم؛ در نتیجه این پروژه با کمترین هزینه  و با کیفیت مطلوب برای شهرداری انجام شد.
 جواد چشم براه در خصوص آسفالت معابر منطقه یک بندرعباس گفت: باید بگویم که ابتدا قصد داشتیم تمامی آسفالت معابر اصلی را انجام دهیم؛ اما در بارندگی های اخیر، خسارت های زیادی به آسفالت های سطح شهر وارد شد که در حال حاضر در حال تعمیر و لکه گیری معابرهستیم و طی روز های آینده به اتمام خواهد رسید.
وی افزود: رنگ آمیزی جداول نیز  در دستور کار داریم که تا پایان سال امیدواریم  به صورت کامل انجام شود. از طرفی در شرف هستیم که دستگاه های مکانیزه ای جهت تسریع فرآیند رنگ آمیزی خریداری کنیم.
جواد چشم براه در ادامه تشریح کرد: در این سه ماه و نیم که از خدمت بنده در شهرداری منطقه یک می گذرد، ارتباط خوب و تنگاتنگی با ادارات، مساجد، کانون ها و هیئت های مذهبی در سایر مناسب های ملی ومذهبی داشته ایم که همچنان این ارتباط ادامه دارد.
این مقام مسئول گفت: در خصوص فرسودگی مبلمان شهری مثل نیمکت، مخازن زباله، چراغ برق ها و مبلمان فرسوده باید اعلام کنم که بخشی تعمیر یا جایگزین آن را خریداری کرده ایم که طی روز های آینده، تمامی کارها را در محدوده انجام می دهیم.
جواد چشم براه در پایان گفت: تمامی پروژه های در دستور کار به نسبت برنامه ریزی آن، راه افتاده و رو به جلو حرکت کرده است. برخی هم کامل انجام نشده است هم به زودی و با برنامه ای که در دو سه هفته آینده در پیش داریم انجام خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها