اجرای طرح نظارتی ویژه برای فصل گردشگری در هرمزگان آغاز شد



استاندار هرمزگان از تمرکز بر تزریق دز سوم واکسن کرونا در هرمزگان و آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه در هرمزگان با تشدید نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف و اماکن گردشگرپذیر، خبر داد.

     

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی، صبح امروز(۷ اسفندماه) از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا که به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با بیان آمارهای میزان ابتلا، بستری و فوت ناشی از کرونا در هرمزگان در مجموع روند کاهشی دارد، اظهار کرد: در حال حاضر در استان هرمزگان، چهار شهرستان در وضعیت قرمز، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی و دو شهرستان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

وی در تشریح وضعیت پوشش واکسیناسیون در هرمزگان، ادامه داد: در جمعیت افراد بالای دوازده سال در هرمزگان، ۹۸ درصد افراد دُز اول واکسن، ۸۸ درصد افراد دُز دوم واکسن و ۴۴ درصد افراد تزریق دُز سوم واکسن کرونا را انجام داده‌اند.

استاندار هرمزگان با اشاره به تمرکز بر تزریق دُز سوم واکسن کرونا در هرمزگان، افزود: در این راستا برای واکسیناسیون دُز سوم به خصوص برای افراد دارای سن بالا، مراجعه میدانی و حضوری نیز صورت گرفته و این روند تداوم دارد.

دوستی با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه با توجه به فصل گردشگری در هرمزگان، تصریح کرد: در قالب این طرح، تشدید نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف و اماکن گردشگر پذیر در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: میزان پوشش QR کد بهداشتی در اصناف استان هرمزگان ۸۵ درصد است و بیش از ۳۸ هزار واحد صنفی در هرمزگان این QR کد بهداشتی را دریافت و نصب کرده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها