فراخوان جذب ایده های برتر فرهنگی، هنری و اجتماعی در کیش منتشر شد



معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به منظور ایجاد تحول و نوآوری در این حوزه از ظرفیت اندیشه صاحب نظران و ایده ها و طرح های نو فراخوان جذب ایده داد.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از  روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، فراخوان جذب ایده های برتر فرهنگی، هنری و اجتماعی با اهدافی چون کشف استعدادهای نوظهور، حمایت و پشتیبانی از ایده پردازان این حوزه ، بسط و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، ئتعالی و ترویج فرهنگ ، اخلاق و معنویت در کیش ، افزایش سطح نشاط و امید در کیشوندان و گردشگران و تکریم بنیان خانواده در سطوح محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی منتشر شده است. تسهیل، تقویت و گسترش گردشگری خانواده، تبدیل جزیره کیش به کانون طرح های نوین فرهنگی و هنری در سطح ملی و بین المللی، ارتقای سطح آگاهی عمومی ساکنان و گردشگران کیش در موضوعات فرهنگی، هنری و اجتماعی و بکارگیری رویکردی نو و خلاق در فعالیت های این بخش نیز از دیگر اهداف مهم برپایی این فراخوان عنوان شده است. بر اساس قوانین و مقررات فراخوان، ارائه ایده ها و طرح ها برای عموم آزاد است؛ ایده ها باید قابلیت اجرا در منطقه آزاد کیش را داشته و مالکیت معنوی آن مربوط به شخص ارسال کننده باشد.


همچنین طرح های پذیرفته شده باید براساس سرفصل ها و موضوعات مندرج در بخش محورهای فراخوان تفکیک و به صورت نوشتار و در قالب فرم پیوست ارسال شود و در غیر این صورت از شرکت در رقابت حذف خواهد شد. شرکت در فراخوان محدودیت سنی ندارد و ایده های منتخب جهت اجرا از حمایت و پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی بهره مند خواهند شد و اولویت اجرای طرح های برتر، به تشخیص این معاونت  است.

سایر مسائل پیش بینی نشده را دبیرخانه رویداد بر عهده دارد.
هنرهای تجسمی ( نقاشی ، طراحی ، ویدئو، فیلم و عکس ) ، هنرهای نمایشی ، صنایع دستی و هنرهای ملی ( نگاره گری ، خوشنویسی)، موسیقی، رویدادهای قرآنی، فصلی و مناسبتی ( ملی - مذهبی ) ، رویدادها ، جشنواره ها و نمایشگاه های فرهنگی و هنری، کارگاه ها و برنامه های آموزشی، طراحی هویت بصری، بازی فکری، سرگرمی، سنتی و بومی ، مسابقات فرهنگی ، هنری ، شعر، داستان ، دلنوشته ، سرود و نثر ادبی ، طرح های تربیتی، آموزشی عمومی، تولید محتوای فضای مجازی، چاپ و انتشارات، رسانه های جمعی دیجیتال و چاپی از جمله محورهای این فراخوان است.


بخش ویژه این فراخوان به ایده های مرتبط با رونق گردشگری در کیش تعلق دارد و علاقمندان به شرکت در آن می توانند تا 25 اسفند 1400 ایده یا طرح خودرا به آدرس بلوار اندیشه ، خیابان میثم تمار، ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه‌ی آزاد کیش ارسال کنند. طرح ها و ایده های منتخب این فراخوان 25 فروردین 1401 معرفی می شود، اختتامیه و اهدای جوایز نیز 10 اردیبهشت 1401 خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها