ستاد استقبال از بهار شهرداری بندرعباس فعّال شد؛

شهر بندرعباس برای پذیرایی از مسافرین نوروزی آماده می شود



صبح ساحل، اجتماعی _ شهردار بندرعباس از فعّالیت ستاد استقبال از بهار و آماده باش کامل شهرداری برای استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، " محمد جواد سلطان زاده " در نشست شورای معاونین با اعلام این خبر گفت:- بازدید انبوه گردشگر از شهر بندرعباس، نشان از ظرفیت بالای گردشگری در مرکز استان هرمزگان است و شهرداری نیز مانند گذشته، خود را برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی، آماده کرده است. وی افزود:- آماده باش کامل مناطق سه گانه شهرداری و سازمانهای اتوبوس رانی، تاکسیرانی، عمران، پارکها و فضای سبز، فرهنگی و ورزشی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، کشتارگاه نیمه صنعتی، میادین میوه و تره بار، پایانه های مسافربری، خدمات موتوری و آرامستان، بازدیدهای میدانی از سطح شهر برای رفع گره های کور ترافیکی و اصلاح هندسی خیابانها و معابر، افزایش مبلمان شهری و سرویس های بهداشتی و حمام های ثابت و سیّار از جمله برنامه های ستاد استقبال از بهار شهرداری بندرعباس است. به گفته شهردار بندرعباس، فعّال شدن  زود هنگام ستاد استقبال از بهار، برای بررسی هرچه بیشتر نیازمندیهای شهروندان و گردشگران صورت گرفت و حوزه های معاونت خدمات شهری، فنی و عمرانی، امور حمل و نقل و ترافیک، معماری و شهرسازی، اداری و مالی و برنامه ریزی و توسعه نیز اعضای این ستادند." سلطان زاده" ادامه داد:- بوستان های شهید دباغیان، گل ها، خلیج فارس، ورزش، دولت، غدیر، و سورو نیز برای استقرار و اسکان گردشگران نوروزی اختصاص یافت و گردشگران می توانند در این بوستانها چادر نصب کنند. وی ظرفیت این بوستانها را 24 هزار چادر اعلام کردو یادآور شد:- در این بوستانها علاوه بر غرفه عرضه مواد غذایی و نیازمندی های گردشگران، امکانات رفاهی نیز وجود دارد.وی ادامه داد:- علاوه بر بوستانهای یاده شده که دارای امکانات بهداشتی است بیش از 350 چشمه سرویس بهداشتی و حمام در نقاط مختلف شهر راه اندازی شده است. شهردار بندرعباس خاطر نشان کرد:- برای جلوگیری از ترافیک و برخی مشکلات خدماتی، نصب چادر در فضاهای سبز حاشیه ای ممنوع است. وی ابراز امیدواری کرد، مسافران و گردشگرانی که برای گذراندن تعطیلات نوروزی و خرید وارد بندرعباس می شوند با مأموران شهرداری همکاری کنند." سلطان زاده" با اشاره به نیاز شهروندان و گردشگران به توقف گاههای بیشتر خودرو در نوروز یادآورشد:- برای تأمین این نیاز، شهرداری اقدام به راه اندازی توقف گاههای موقت خودرو کرده است.

شهردار بندرعباس همچنین از راه اندازی غرفه های عرضه محصولات کشاورزی و فرآورده های پروتئینی در شهر خبر داد و گفت:- از سوی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، در نقاط مختلف شهر این غرفه ها راه اندازی شده است و گردشگران و مسافران نوروزی علاوه برتأمین نیازمندیهای خود می توانند از امکانات بازار ماهی فروشان در بلوار صیادان نیز بهره مند شوند.  ی همچنین از آمادگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در نوروز 91 خبر داد و اظهار داشت:- تیم های امداد و نجات ساحلی و دریایی این سازمان، آماده خدمت رسانی به شهروندان وگردشگران هستند. وی در ادامه تصریح کرد:-کمیته های اطلاع رسانی و تبلیغات با مسئولیت اداره روابط عمومی و امور بین الملل، پشتیبانی با مسئولیت حوزه معاونت مالی و اداری، امنیّت با مسئولیت اداره حراست، اسکان با مسئولیت سازمان پارک ها و فضای سبز، فرهنگی با مسئولیت سازمان فرهنگی و ورزشی، حمل و نقل با مسئولیت حوزه معاونت امور حمل و نقل و ترافیک، حوادث پیش بینی نشده با مسئولیت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، زیبا سازی و خدمات شهری با مسئولیت مناطق سه گانه و عمران با مسئولیت حوزه معاونت فنی وعمرانی، ستاد استقبال از بهار 91 شهرداری بندرعباس را تشکیل می دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها