اجرای طرح ترافیک نوروزی از ۲۶ اسفند آغاز می‌شود



معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور گفت: پیشنهاد پلیس برای زمان اجرای طرح ترافیک نوروزی از ۲۶ اسفند تا پایان ۱۴ فروردین است همچنین همه عملیات‌های عمرانی از ۲۰ اسفندماه متوقف می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ داود قاسمیان روز یکشنبه در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح های ترافیکی ویژه نوروز ۱۴۰۱، با یادآوری اینکه تعطیلات پایان سال و نوروزی امسال با توجه به کاهش محدودیت‌های ستاد کرونا و اعیاد نیمه شعبان، پنجشنبه آخر سال و پیش رو بودن ماه مبارک رمضان متفاوت تر از سال‌های گذشته خواهد بود، افزود: این مناسبت‌ها و وضعیت موجود، سفرها و الگوی سفر را تغییر داده‌اند که با افزایش سفر نیاز به تمهیدات متناسب با وضعیت موجود ضروری است.

 

اقدامات ویژه طرح نوروز ۱۴۰۱

معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور ناجا درباره اقدامات ویژه طرح نوروز ۱۴۰۱ گفت: برنامه‌ریزی و ابلاغ دستورهای هوشیاری برای مدیریت ترافیک برای عبور و مرور توام با کاهش جانباختگان ناشی از تصادفات، برگزاری کمیته هماهنگی اجرای طرح نوروزی با سازمان های مرتبط، شناسایی نقاط پر تردد و پرتصادف و استقرار تیم های گشتی برای پیشگیری از گره های ترافیکی و تمرکز بر تخلفات حادثه خیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه این موارد با استفاده از ظرفیت صدا و سیما در استان ها و سازمان هواشناسی و سایر نهادها امکان پذیر است، افزود: پیشنهاد پلیس برای زمان اجرای این طرح از ۲۶ اسفند تا پایان ۱۴ فروردین است ضمن اینکه برپایی و توسعه ایستگاه های توقفی به ویژه در محور کویری پیشنهاد می شود.

قاسمیان تصریح کرد: همه عملیات های عمرانی از ۲۰ اسفند تا ۲۱ فروردین متوقف می‌شود. همچنین ۱۰ کیلومتر کاهش سرعت مجاز تردد اتوبوس‌های مسافربری را خواهیم داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها