مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس:

وقتی حمایت باشد موفقیت هم خواهد بود



مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از حمایت های خوب مسولان تقدیر و تشکر کرد.

     


به گزارش صبح ساحل، فرامرز عیانی مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: تاکنون حمایت های بسیار خوبی از تیم شهرداری شده است و کادر فنی و بازیکنان هم با صدرنشینی جواب این حمایت ها را داده اند.
وی بیان داشت: وقتی حمایت به خوبی صورت بگیرد یقینا موفقیت های خوبی به دست خواهد آمد و این موفقیت های اخیر تیم فوتبال شهرداری در چند سال گذشته کم نظیر بود و بسیار خوشحال هستم که هوادران و دوست داران فوتبال از نتایج تیم شهرداری بندرعباس راضی هستند.
فرامرز عیانی گفت: از  شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر بندرعباس، استاندار هرمزگان،  مجمع نمایندگان،  مدیران مختلف شهرداری ، مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان ، همه عوامل هیات فوتبال استان و صنایع پشتیبان که در کنار تیم شهرداری هستند و تاکنون حمایت های بسیار خوبی از این داشته اند و امیدوارم که این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد موفقیت های بیشتر تیم باشیم.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اظهار داشت: تاکنون نتایج به دست آمده بسیار خوب بوده اما کادر فنی و بازیکنان می دانند که هنوز اول راه هستیم و برای رسیدن به لیگ یک مسير های سخت تری پیش رو داریم.
عیانی گفت: همدلی و دوستی می تواند پلی باشد برای رسیدن به جایگاه واقعی تیم  شهرداری بندرعباس و خوشبختانه تاکنون این همدلی باعث شده است که با چهار اختلاف امتیاز نسب به حریفان خود در صدر جدول رده بندی قرار داشته باشیم.
وی بیان داشت : مردم هرمزگان لیاقت بهترین ها را دارند و از این که تیم شهرداری بندرعباس توانسته است دل علاقمندان به فوتبال را شاد کند بسیار خوشحال هستم و با همت کادر فنی و بازیکنان این خوشحال ها بیشتر شود و شاهد حضور تیم شهرداری بندرعباس در لیگ یک کشور باشیم.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: با برنامه ریزی اصولی که صورت گرفته است و با حمایت های خوب مسولان فوتبال هرمزگان به جایگاه واقعی خودش برسد زیرا استان هرمزگان با پتانسیلی که دارد حقش این است که حداقل یک تیم در لیگ برتر و یک تیم در لیگ یک و سایر لیگ ها داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها