جزئیات دورهمی نوروزی منتشر شد



ویژه‌برنامه نوروزی «دورهمی» با حضور چهره‌های شناخته‌شده تولید شد.

         

به گزارش صبح ساحل، ناصر قدیرکاشانی که تهیه‌کنندگی این برنامه را عهده‌دار است، درباره‌ جزئیات ویژه برنامه «دورهمی» در نوروز توضیح داده است: در این برنامه چهره‌های محبوب شامل هنرمندان، بازیگران، خوانندگان، قهرمانان ورزشی و ... به همراه هفت نفر از نزدیکان خود شامل اعضای خانواده، دوستان و همکاران به عنوان شرکت‌کننده در برنامه حضور یافته اند.

او اعلام کرده است: در این فصل رویکرد تولیدکنندگان برنامه استفاده از نظرات مخاطبان برای ایجاد لحظاتی شاد و مفرح و کاملا متفاوت با فصل قبل بوده است که در این راستا برنامه با محوریت دورهمی و در کنار آن گفت‌وگوی مجری ـ مهران مدیری ـ با مهمانان، همراه با طرح تعدادی سوال طراحی و تولید شده که این پرسش و پاسخ‌ها با لحظاتی شاد همراه است.

قدیرکاشانی همچنین درباره‌ی سوالات مسابقه توضیح داده است: سوالات در این فصل از حالت تخصصی خارج شده و در سطح اطلاعات عموم جامعه طراحی شده که برای همه بینندگان در سراسر کشور جذاب و قابل پاسخگویی باشد و ضمن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی، با پاسخگویی به سوالات در منزل، بینندگان از سطح معلومات خود مطلع شوند. همچنین بیشتر زمان برنامه در قسمت دایره و با هشت نفر شرکت‌کننده سپری خواهد شد و فقط یک نفر در قسمت ربات مسابقه را ادامه خواهد داد.

او با بیان اینکه مسابقه به صورت گروهی بوده و مهمان ِ دعوت شده سرگروه تیم است، یادآور شده است: در این فصل حدود ۸۰ تیم در این مسابقه شرکت خواهند کرد که پس از هر برنامه امتیاز تیم مشخص و در پایان مسابقات به بالاترین امتیاز جایزه ویژه اهدا خواهد شد.

به گفته این تهیه‌کننده تا کنون بیش از ۶۰ قسمت از این فصل ضبط شده و تولید برنامه تا پایان ۸۰ قسمت ادامه خواهد یافت.پ

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها