معاون وزیر تعاون - کار و رفاه اجتماعی در بازدید از تعاون‌های بخش لیردف مطرح کرد؛

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به تعاونی‌های جاسک



معاون وزیر تعاون - کار و رفاه اجتماعی گفت: ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای توسعه اشتغال در بخش تعاونی‌های شهرستان جاسک اختصاص یافت.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی مسکنی»، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید ازتعاون‌های بخش لیردف شهرستان جاسک گفت: این تسهیلات تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد برای رونق مشاغل خانگی روستایی به متقاضیان اعطا می‌شود.
مسکنی افزود: براساس تفاهمنامه با کمیته امداد مقرر شد با ایجاد مزارع پرورش میگو زمینه اشتغالزایی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در سواحل هرمزگان فراهم شود. وی با اشاره به مشکل کمبود نقدینگی بیشتر صیادان شرق هرمزگان گفت: برای رفاه بیشتر این قشر مقرر شد تعاونی‌های صیادی صید را روزانه و بصورت توافقی بخرند.

معاون وزیر تعاون - کار و رفاه اجتماعی تشدید برخورد با صید ترال و حمایت‌های بیشتر از صیادان بومی با تامین امکانات در زنجیره صید را دیگر خواسته مهم جامعه صیادی در بخش لیردف جاسک برشمرد و گفت در این باره اقدامات اولیه با همکاری مسئولان محلی انجام شد.

صیادان و اعضای تعاونی‌های مرتبط با صید و صیادی اعطای وام برای ساخت کارخانه‌های فرآوری آبزیان در بخش لیردف جاسک و حمایت‌های بیشتر در این باره را خواستار شدند.

منبع: صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها