رکورد تولید و تحویل ماهیانه در کارخانه سیمان هرمزگان شکسته شد



رکورد تولید و تحویل ماهیانه سیمان در کارخانه سیمان هرمزگان در بهمن سال ۱۴۰۰ شکسته شد.
 
به گزارش صبح ساحل، این شرکت توانست با همت کارگران پرتلاش و مدیران فنی و ستادی خود، به تولید ۲۰۲۱۰۰  تن انواع سیمان و تحویل ۲۰۴۳۱۶ تن سیمان در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ برسد و بالاترین میزان تولید و تحویل ماهیانه سیمان از ابتدای راه اندازی این کارخانه را ثبت نماید.
مهندس نیک پی، مدیر تولید شرکت سیمان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: با توجه به سوابق تولید ثبت شده از ابتدای تاسیس کارخانه و علی‌رغم محدودیت های موجود در مباحث انرژی و دستورالعمل های اصلاح الگوی مصرف، این شرکت توانست در سایه تلاش و همت والا و عزم جدی همه کارگران و مدیران در تمامی سطوح و حمایت ها و رهنمودهای مدیر عامل محترم شرکت سیمان هرمزگان، ضمن حفظ کیفیت بالای محصول، بالاترین میزان تولید و تحویل ماهیانه خود را ثبت نماید.
شایان ذکر است کارخانه سیمان هرمزگان در شهرستان بندرخمیر با توان تولید اسمی یک میلیون و هشتصد و هفتاد هزار تن انواع سیمان، نقش بسزایی در تامین نیاز روزانه استان هرمزگان و استان‌های همجوار دارد.
این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و تنظیم بازار داخلی سیمان استان، علی‌رغم وجود بازار صادرات برای سال دوم کلیه تولید و تحویل سیمان خود را در فصل زمستان به بازار داخلی استان تخصیص داده است‌.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها