اعلام ساعت پذیرش مراکز اهدای خون هرمزگان در ماه مبارک رمضان



مدیرکل انتقال خون هرمزگان ساعت پذیرش مراکز اهدای خون هرمزگان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد و گفت: اهدای خون وابسته به روز، مکان و زمان خاصی نیست و مراکز بیمارستانی همه‌روزه به خون یا فرآورده‌های خونی مانند پلاکت نیاز دارند.

به گزارش صبح ساحل، «ایمان زارعی»، مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: مراکز انتقال خون هرمزگان در ماه مبارک رمضان در شهرهای بندرعباس، بندرلنگه، میناب و قشم علاوه بر فعالیت در نوبت صبح با هدف میزبانی هر چه بهتر از روزه‌داران در نوبت‌های شب نیز فعال هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اهدای خون در ماه مبارک رمضان از بهترین عبادت‌ها است و طبق گفته‌های علمای دین اهدای خون موجب باطل شدن روزه نبوده و حتی واجب کفایی است؛ از این رو از مردم مؤمن و نیک‌اندیش استان دعوت می‌شود برای اهدای خون خود به مراکز اهدای خون استان مراجعه کنند.

زارعی گفت: اهدای خون وابسته به روز، مکان و زمان خاصی نیست و مراکز بیمارستانی همه‌روزه به خون یا فرآورده‌های خونی مانند پلاکت نیاز دارند. از این رو مردم اهدای خون را در کلیه روزهای ماه مبارک انجام دهند و آن را صرفاً به زمان‌های خاصی چون شب‌های قدر و موکول نکنند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان اضافه کرد: پذیرش مراکز اهدای خون هرمزگان در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ در پایگاه انتقال خون بندرعباس واقع در حد فاصل چهارراه مرادی و فلکه برق در نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۲:۳۰ خواهد بود. پذیرش پایگاه انتقال خون بندرلنگه واقع در خیابان طالقانی نیز در نوبت صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ و در نوبت شب از ساعت ۲۰ الی ۲۴ خواهد بود.

زارعی افزود: پذیرش پایگاه انتقال خون میناب واقع در نبش کوچه ۱۵ نرسیده به میدان شهرداری در نوبت صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ و در نوبت شب از ساعت ۲۰ الی ۲۴ و پذیرش مرکز اهدای خون قشم واقع در خیابان فرمانداری از ساعت ۲۰ الی ۲۴ خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها