۳۳ زندانی غیرعمد هرمزگان چشم انتظار کمک‌های خیران در جشن گلریزان ماه رمضان



مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان گفت: ۳۳ زندانی غیرعمد این استان با بدهی ۲۸۰ میلیارد ریال در جشن گلریزان ماه مبارک رمضان چشم انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان هستند.

به گزارش صبح ساحل، «احمد مرادی نژاد»، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان روز چهارشنبه با اشاره به اینکه هیچ زندانی به خاطر دیه حبس نیست و با تلاش‌های صورت گرفته همه‌ی این محکومان پیش از سال جدید آزاد شدند، گفت: ۱۶ نفر از زندانیان یادشده محکوم مالی و ۱۷ نفر نیز به سبب مطالبه مهریه در زندان هستند. وی افزود: برگزاری جشن‌های گلریزان در ماه مبارک رمضان از برنامه‌های مهم ستاد مردمی دیه است که امیدواریم در پی برگزاری این رویداد مهم شاهد آزادی همه زندانیان غیرعمد در هرمزگان باشیم.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان افزود: خیران می‌توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند، کمک‌های خود را از طریق واریز به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی ، شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ بانک مسکن و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ بانک مسکن به نام ستاد دیه استان هرمزگان و یا شماره گیری کد دستوری # ۷۷۷۷۰۷۶ *۷۸۰ * اهدا نمایند. مرادی نژاد گفت: رسالت ستاد دیه کمک به آزادی زندانیان مالی و دیه در جرائم غیرعمد، کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به سلامت جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و گذشت است که برای تحقق این امر خداپسندانه نیازمند مشارکت همه نیکوکاران هستیم.

گفتنی است در سال ۱۴۰۰ به همت خیران و ستاد دیه، ۱۸۵ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی افزون بر یکهزار و ۴۱۰ میلیارد ریال در نتیجه پیگیری‌های دستگاه قضایی و تلاش مددکاران و ستاد دیه و تحفیف از شاکیان  از زندان‌ها و ندامتگاه های استان هرمزگان آزاد شدند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها