تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه‌های آزاد



سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه‌ آزاد اسلامی تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، این سازمان از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه‌ آزاد اسلامی تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

بر اساس این گزارش، به‌منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است تا متقاضیان بتوانند از روز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱، لغایت روز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۱ (نوبت اول) اقدام کنند.

ضروری است متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

لازم به ذکر است، متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها