فرماندار بندرعباس تاکید کرد:

ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس



فرماندار بندرعباس نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح مدارس تاکید کرد و گفت: افزایش کیفیت آموزشی نیز جزو مهمترین مسائل در حوزه آموزش و پرورش شهرستان است.
 
به گزارش صبح ساحل، محمد مرودی در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: گرامیداشت هفته معلم باید به شکل شایسته و در خور شان جایگاه این قشر خدوم جامعه باشد.
وی با تاکید بر اینکه توجه جدی به امر مهم آموزش و پرورش از اهداف کلیدی و مهم دولت محسوب می شود، افزود: رفع کمبود امکانات و منابع، کیفیت بخشی به امور آموزشی جزو برنامه های جاری کشور است.
 فرماندار بندرعباس با تاکید بر ضرورت پژوهش در زمینه شناسایی نقاط ضعف و قوت شرایط آموزشی شهرستان، گفت: ارتقای بهره وری در مدرسه نیازمند مشارکت همه جانبه تمامی افراد جامعه به ویژه نخبگان فرهنگي ، کارکنان آموزشی، دانش آموزان و اولیای آنها است.
مرودی خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت آموزشی در مدارس باید با نگاه به موفقیت بیش از پیش دانش‌آموزان در کنکور همراه باشد، چرا که این رخداد علمی در کشور، به نحوی آینده شغلی و اجتماعی افراد و به تبعیت آن، شرایط علمی کشور را رقم می‌زند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت رفع نواقص فیزیکی و عمرانی مدارس شهرستان، بیان کرد: پیگیری رفع این موارد باید جزو اصلی‌ترین برنامه‌های کاری روسای آموزش و پرورش بخش‌های مختلف شهرستان بندرعباس باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها