مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان خبرداد:

اجرایی شدن گازرسانی به ۵۱ شهر و روستا در هرمزگان طی امسال



مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: در سال ۱۴۰۱، طرح گازرسانی به ۴۹ روستا و ۲ شهر در دست اجرا و بیش از ۴۵۰ روستا و ۱۲ شهر نیز در مرحله مطالعه، طراحی و در مرحله پیمانسپاری است. 

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، فواد حمزوی در تشریح برنامه های سال جاری اظهارکرد: در حال حاضر، طرح انتقال گاز به شهرستان بندرلنگه و گازرسانی به ۴۹  روستا از جمله ۳۴ روستا در شهرستان بندرعباس در دست اجرا قرار دارد و روند عملیاتی شدن آنها از پیشرفت مطلوبی برخوردار است.
به گفته وی، با به ثمر رسیدن این پروژه های گازرسانی، بیش از ۲۲ هزار و ۵۲۵ خانوار روستایی و شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان افزود: در سال جاری طرح های گازرسانی به شهرهای میناب، بندرلنگه، بندر کنگ، فارغان و سرگز احمدی نیز در مرحله پیمانسپاری است.
حمزوی از دیگر برنامه های شرکت گاز هرمزگان به گازرسانی به بیش از ۱۷۰ واحد صنعتی و نیروگاهی از جمله گازرسانی به صنایع محور بندرعباس-حاجی آباد، گل خانه های سرچاهان حاجی آباد، گل خانه های محور گهکم-هاشم آباد و همچنین  بیش از ۴۵۰ روستا در شرق و غرب استان و  ۱۲ شهر اشاره کرد که در مرحله مطالعه و طراحی قرار دارد و با گازرسانی به این مناطق نیز  حدود ۱۰۰ هزار خانوار از این نعمت بهره مند می شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان بیان کرد: در اواخر سال گذشته نیز با تکمیل گازرسانی به سه شهر قلعه قاضی، تخت و بیکاه و ۱۰ روستا(۷ روستا محدوده قلعه قاضی و تخت و سه روستا در محدوه بیکاه) ۹ هزار و ۸۹۴ خانوار از این نعمت الهی برخوردار شدند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از طرف مقام معظم رهبری که مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، تصریح کرد: شرکت گاز هرمزگان به عنوان توزیع کننده یکی از مهم ترین اقلام سبد انرژی مردم و صنایع مستقر در استان همواره حامی تولید و صنعت بوده و در راستای تحقق اهداف ترسیم شده توسط رهبری معظم انقلاب برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها