امام جمعه بندرعباس:

باید با نظارت بیشتر، جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود



امام جمعه بندرعباس با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاها، گفت: باید با نظارت و کنترل بیشتر و قطع کردن دست دلالان جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود.

به گزارش صبح ساحل، «حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده»، امام جمعه بندرعباس گفت: رزمندگان فلسطین ضربات سختی را به صهیونیست‌ها وارد کرده اند. نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز قدس گفت : با این تحولات باید امسال روز قدس متفاوتی برگزار شود و از همه مردم خواسته می شود در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه دوم اردیبشهت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، افزود : این نهاد در سال 1358 به دستور امام (ره) برای صیانت از انقلاب اسلامی تشکیل شد.

امام جمعه بندرعباس گفت : سپاه پاسداران به عنوان نیروی واکنش سریع هر جا که انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد در درون و برون مرزها و در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی و اقتصادی حضور دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: دلاورمردان ارتش صلابت و اقتدار کشور را در فراسوی مرزها به نمایش گذاشتند. نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش دو بازوی توانمند کشور هستند که دشمن نمی تواند میان این دو نهاد مستحکم رخنه کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس در سال 1359 است که لکه ننگی برای آمریکایی‌ها بود. امام جمعه بندرعباس گفت : امروز نیز شاهد خفت و خواری و زبونی آمریکا هستیم .

 نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : باید به دولت فرصت دهیم تا به ثبات برسد چون مشکلات اقتصادی به سرعت برطرف نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود : برای کنترل بازار باید همه دستگاه‌ها همکاری کنند و نیروهای انقلابی و موثر در ساختار مدیریتی قرار بگیرند.امام جمعه بندرعباس گفت : ماه رمضان و شبهای قدر فرصتی است برای خودسازی که از ثمرات آن استفاده کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها