۸۲ تُن شکر ستاد تنظیم بازار در قشم توزیع شد



فرماندار شهرستان قشم از توزیع ۸۲ تُن شکر ستاد تنظیم بازار با قیمت مصوب در سطح این شهرستان، بخش های مرکزی، شهاب، حرا و فروشگاه های زنجیره ای و منتخب این شهر که توسط اصناف منطقه آزاد و شهرداری معرفی شده اند، خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، محمد محمدحسینی در حاشیه برگزاری جلسه کمیته اقدام مشترک برای هماهنگی و نظارت بر تنظیم بازار شهرستان قشم اظهار کرد: ۳۰ تُن شکر دیگر نیز برای توزیع در نوبت بارگیری ورود به قشم قرار دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۰ تُن مرغ منجمد در سطح شهرستان قشم توزیع شده که ۲۴ تُن آن در بخش های شهاب و حرا و ۳۶ تُن دیگر در مرغ فروش های بخش مرکزی و  سطح شهر قشم توزیع شده است.

فرماندار قشم توضیح داد: با برنامه ریزی های انجام شده همچنین ۸۰ تُن برنج در سطح شهرستان توزیع شده و ۱۰ تُن دیگر نیز برای توزیع فردا وارد قشم می شود.

محمدحسینی یادآور شد: در مدت یادشده ۳۰ تُن روغن خوراکی در سطح شهرستان توزیع شده، ۱۰ تُن دیگر در حال بارگیری قرار دارد و ۲۷ تُن دیگر نیز قرار است در هفته آینده بارگیری و برای توزیع وارد شهرستان قشم شود.

رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان قشم اضافه کرد: از ابتدای اسفند ۱۴۰۰ تاکنون ۷۰ مورد بازرسی در قالب گشت اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار در سطح شهرستان قشم انجام شده که در نتیجه این بازرسی ها ۸۴ مورد تخلف به ثبت رسیده که متخلفان شناسایی شده برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قشم اظهار کرد: بیشتر این تخلفات مربوط به گزارش های مردمی در خصوص توزیع مرغ، شکر، روغن خوراکی، سهمیه آرد و نظایر آن بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها