معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان 

۳۵۰ نفر از جوانان تحت پوشش دوره های مهارت های زندگی و کسب و کار قرار گرفتند



با تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان و کمیته امداد حضرت امام(ره) در راستای خودکفایی جامعه جوان ،آموزش ۳۵۰ نفر از جوانان هرمزگانی تحت پوشش کمیته امداد در دوره های مهارت های زندگی و کسب و کار قرار گرفتند. 
به گزارش صبح ساحل، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان اظهارداشت :طی تفاهم نامه وزارت ورزش وجوانان با کمیته امام  خمینی (ره) جهت آموزش جوانان دوره مقدماتی مهارت های اشتغال آغاز شد.
مجتبی عامری افزود: با تاکید ویژه بر جوانان مستعد و کارآمد به عنوان ظرفیت امیدبخش کشور در بیانیه گام دوم انقلاب ضرورت توجه دستگاه هاو نهادها به توانمند سازی و پرورش جوانان تراز انقلاب اسلامی است که بر این اساس وزارت ورزش و جوانان جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب طرح های متعددی نامه ریزی شده که تفاهم‌ نامه با کمیته حضرت امام در جهت و خود اتکایی جامعه هدف با بهره گیری از راهبردهای توانمندسازی جوانان می باشد .
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: در این تفاهم نامه مقرر شد دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی و هدایت جوانان در بازه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) به ویژه زنان سرپرست خانوار با جهت گیری کمک به خلق ایده های کارآفرینی ، ایجاد توسعه اشتغال و کمک به کار آفرینی و کسی و کاربرنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد. عامری تصریح نمود:طی این تفاهم نامه ۳۵۰ نفر از جوانان استان توسط جهاد دانشگاهی با هدف توانمندسازی جوانان در ابعاد روانی و اجتماعی به افراد کمک می کند تا مثبت عمل کنند و خودشان و اجتماع را از آسیب های روانی واجتماعی محفوظ دارند .
وی افزود : در آموزش کار آفرینی نیز به عنوان یک ابزار  مهم در توسعه اشتغال و کاهش میزان بیکاری در جامعه امروزی مورد توجه واقع شده که  برگزاری دوره های خوبی که جهاد دانشگاهی با حمایت اداره کل ورزش و جوانان برای آموزش مددجویان جوان برگزار می نمایند شاهد موفقیت جوانان در جامعه باشیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها