دهکده ورزش‌های ساحلی آبی در بندرلنگه ساخته می‌شود



شهردار بندرلنگه گفت: هشت هزار و ۴۰۰ متر زمین برای احداث دهکده ورزش‌های آبی ساحلی در این شهر آماده شده که برای واگذاری به این امر منتظر پاسخ استعلام انجام شده از اداره‌کل راه و شهرسازی هستیم.

   

به گزارش صبح ساحل، ابراهیم فرهمندنیا روز یکشنبه گفت: یک ماه قبل نامه استعلام به اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان ارسال شد که هنوز پاسخ آن به شهرداری بندرلنگه نرسیده است.

وی ادامه داد: امروز هم درحال حرکت به سمت بندرعباس برای انجام پیگیری کارهای مختلف هستم که یکی از آن‌ها همین موضوع است.

شهردار بندرلنگه اضافه کرد: با دریافت پاسخ نامه استعلام می‌توان کارهای واگذاری زمین را به اداره‌کل ورزش و جوانان برای احداث دهکده ورزش‌های ساحلی دریایی انجام داد تا مردم این شهر و حتی شهرستان و اطراف بتوانند به ورزش‌های مختلفی که در این زمینه وجود دارد بپردازند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در ۱۷ فروردین ماه از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث دهکده آبی ساحلی در شهرستان بندرلنگه خبر داده بود.

 مظفر مهری خادمی سه شنبه شب در دیدار با امام جمعه بندرلنگه گفته بود: این شهرستان از ظرفیت بالایی برای توسعه ورزش های آبی و ساحلی برخوردار است و با پیگیری های صورت گرفته نیز اعتبار مورد نظر جهت احداث دهکده ورزش های آبی و ساحلی در این منطقه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به تخصیص یافتن این اعتبار، در آینده ای نزدیک بعد از واگذاری زمین از سوی شهرداری و فرمانداری بندرلنگه نسبت به احداث این دهکده اقدام خواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها