راه‌های پرداخت فطریه و کفاره به نفع مددجویان بهزیستی



رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در آستانه حلول عید فطر از استقرار پایگاه‌های زکات فطریه در سراسر کشور خبر داد.

    

به گزارش صبح ساحل، «امیرحسین عرب‌زاده» گفت: سازمان بهزیستی کشور براساس وظایف قانونی و تکالیف محوله شبکه وسیعی از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان، فرزندان و اقشار آسیب‌پذیر در سراسر کشور ارائه می‌کند.
وی، ادامه داد: انجام این مهم مستلزم حمایت و همراهی مردم خیراندیش، متعهد و خداجوی ایران اسلامی است.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بالاخص عید سعید فطر از ایام موثر در جذب مشارکت‌های مردمی به ویژه زکات فطره، نذورات و کفاره است، تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور جز سازمان‌های واجد شرایط جمع‌آوری موارد فوق‌الذکر است.
عرب‌زاده با اشاره به استقرار پایگاه‌های زکات فطریه در سراسر کشور،یادآور شد: هموطنان می‌توانند برای پرداخت الکترونیک فطریه به درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir مراجعه و یا با کد دستوری #۹*۷*۷۳۳* و #۵*۵*۷۴۱* و یا شماره کارت مجازی ۷۰۷۵-۷۰۷۰-۹۵۷۰-۶۳۶۷ جهت فطریه عام و همچنین از طریق نرم‌افزارهای موبایلی آپ، سکه، بی‌باد، پاس، همراه کارت، ستاره یک، تاپ و ۷۲۴ اقدام کنند.
وی یادآور شد: مراکز نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست و مراکز نگهداری از معلولین و سالمندان در سراسر کشور آماده دریافت وجوهات، نذورات و هدایای مردم در سراسر کشور هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها