معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت:

۴۳ پرونده تخلف صنفی در هرمزگان تشکیل شد



معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در بازرسی کالا و خدمات در یک روز گذشته ۴۳ پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است.

به گزارش صبح ساحل، «عبدالرضا پیروی منش»، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: بازرسان این سازمان در یک روز گذشته پنج هزار و ۴۹۵ بازرسی از واحدهای تولیدی، عمده فروشی و خرده فروشی در سطح استان هرمزگان داشتند که ۴۳ پرونده تخلف تشکیل شد. وی بیان داشت: ارزش پرونده‌ها بیش از ۲ میلیارد ریال است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان بیشترین تخلف واحدهای صنفی را درج نکردن قیمت، صادر نشدن فاکتور و گرانفروشی عنوان کرد. پیروی منش یادآورشد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری کنند.

گفتنی است؛ با اعلام قیمت‌‌های جدید برخی اقلام اساسی از قبیل روغن و لبنیات و ماکارونی، برخی از سودجویان دست به احتکار این اقلام اساسی زدند. به طوری که، معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان در 19 اردیبهشت‌ماه اعلام کرد که در بازرسی گسترده از واحدهای صنفی استان، تاکنون ۱۴ پرونده تخلف روغن در استان تشکیل شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها