تصادف پژو حامل سوخت قاچاق با موتورسیکلت در میناب ۲ کشته برجای گذاشت



تصادف شدید پژو حامل سوخت گازوئیل قاچاق با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده روستای اَنجیرک بخش توکهور میناب ۲ کشته بر جای گذاشت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، حسن شهدادی، از وقوع تصادف شدید پژو حامل سوخت گازوئیل قاچاق با یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

عضو شورای اسلامی توکهور اظهار کرد: این سانحه در محدوده روستای انجیرک بخش توکهور شهرستان میناب به وقوع پیوسته است و طی آن هر ۲ راکب موتور سیکلت جان باختند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین گزارش‌های مردمی حکایت از جان باختن راننده خودرو حامل قاچاق سوخت دارد.

 

 قاچاق سوخت یکی معضل ها و چالش های اصلی در استان مرزی و ساحلی هرمزگان است که به واسطه بیکاری، ارزانی قیمت و همچنین وسوسه برانگیز بودن چندین برابری درآمد آن نسبت به دیگر مشاغل؛ مردم و بویژه جوانان و نوجوانان این استان را با خود همراه کرده و حیات آن ها را به خطرانداخته است.

استفاده از خودروهای شوتی، تانکرهای سوخت کوچک در وانت بارها، خط انتقال از خشکی تا عمق دریا، قایق های تندرو و همچنین مَشک های ماری حامل سوخت در دریا (محفظه های پلاستیکی سوخت) از جمله شگردهای قاچاقچیان سوخت بوده که تجارت کاذب سوخت در این استان را سرعت بخشیده است.

منتشر شده: 1
ابوذر
۱۳ خرداد ۱۴۰۱
وقتی به اقتصادکشاورزی توکهور که یکی از بهترین مناطق هرمزگان واسه زراعت هست توجهی نمیشه متاسفانه باید هم مدام از این خبرها در اون منطقهذبشنویم.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها