بازدید استاندار از خطوط انتقال گاز استان



صبح ساحل-سیاسی، استاندار هرمزگان به همراه حیدر پروین مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان و صفر علیزاده مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز، از خطوط انتقال گاز به صورت هوایی بازدید کردند. این بازدید از مسیرخطوط لوله انتقال گاز به نیروگاه گنو، نیروگاه خلیج فارس، خط 56 اینچ از محل شروع گازرسانی به رودان، میناب و زیارتعلی تا مرز استان کرمان و خط 22 اینچ انجام شد.حیدر پروین تشریح نمود: نیروگاه گنو با ظرفیت 5/4 میلیون متر مکعب گاز در روز و نیروگاه خلیج فارس با ظرفیت بیش از 6 میلیون متر مکعب گاز در روز را دارا است.وی اظهار داشت: پروژه گازرسانی به رودان به طول 19 کیلومتر در حال اجراست.حیدر پروین خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به میناب نیز با اجرایی شدن خط صادرات گاز به عمان در آینده اجرایی خواهد شد. در پایان جاسم جادری استاندار هرمزگان از تلاش های بی وقفه و عملکرد مطلوب مجموعه شرکت گاز استان قدردانی کرد.

احكام فرمانداران ميناب و بشاگرد صادر شد

طي احكام جداگانه اي از سوي دکتر عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور، عليرضا پاكدامن به عنوان فرماندار ويژه شهرستان ميناب و محمد اسفندياري به عنوان فرماندار شهرستان بشاگرد منصوب شدند.در متن حكم عليرضا پاكدامن فرماندار ويژه شهرستان ميناب آمده است: به موجب اين حكم و بنا به پيشنهاد استاندار هرمزگان به سمت فرماندار ويژه شهرستان ميناب منصوب مي شويد. اميد است با اتكال به خداوند متعال و در چارچوب وظايف مصوب در راستاي تحقق اهداف و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و سياست هاي دولت تدبير و اميد و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي \"مدظله العالي\" موفق باشيد.

همچنين در متن حكم محمد اسفندياري فرماندار شهرستان بشاگرد آمده است: به موجب اين حكم و بنا به پيشنهاد استاندار هرمزگان به سمت فرماندار شهرستان بشاگرد منصوب مي شويد.اميد است با اتكال به خداوند متعال و در چارچوب وظايف مصوب در راستاي تحقق اهداف و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و سياست هاي دولت تدبير و اميد و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي \"مدظله العالي\" موفق باشيد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها