مدیرعامل آبفا استان خبرداد:

عزم جدی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برای تامین آب پایدار در بندرلنگه



مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از توجه استاندار به موضوع تامین آب و پیگیری ها و حمایت های نماینده غرب استان، گفت: اتفاق های خوبی در حوزه آب بندرلنگه درحال وقوع است که با به ثمرنشستن طرح های در دست اقدام و ظرفیت های جدید شاهد پایداری آب در این شهرستان خواهیم بود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، عبدالحمید حمزه پور در بازدید از روند آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی و شیبکوه بندرلنگه، با بیان اینکه تامین آب مشترکان این بخش ها از طریق خط انتقال آبرسانی خلیج فارس(خط محرم) و آب شیرین کن ها صورت می پذیرد، از عزم جدی شرکت آبفا برای تامین آب پایدار این روستاها بخصوص در ماه های گرم پیش رو خبر داد.

وی همچنین از آب شیرین کن های فعال در بخش مرکزی و شیبکوه بندرلنگه بازدید کرد و ضمن بررسی مسائل سرمایه گذاران این آب شیرین کن ها، بر لزوم تامین آب مطابق با ظرفیت قراردادی و همچنین رعایت استانداردهای کیفی آب تولیدی تاکید کرد.
مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان در این سفر با حضور در بندرمقام و شهر چارک بندرلنگه از نزدیک و به صورت چهره  به چهره با مردم و شوراها و دهیاری های منطقه گفت و گو کرد و راهکارها و دستورهای لازم را جهت رفع مشکلات مطرح شده صادر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها